۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

جزییاتي از فاکتور سفره هفت سین شورای شهر

دو هفته پس از تخریب شورای اسلامی شهر تهران در صدا و سیما و خبرگزاری وابسته به آن به بهانه فاکتور سفره هفت سین حالا مشخص شده که طراح این فاکتور تخریبی یکی از مجریان خود صدا و سیما است.
دو هفته پس از تخریب شورای اسلامی شهر تهران در صدا و سیما و خبرگزاری وابسته به آن به بهانه فاکتور سفره هفت سین حالا مشخص شده که طراح این فاکتور تخریبی یکی از مجریان خود صدا و سیما است.
به گزارش ايلنا، دو هفته پیش تصویر فاکتوری چهارده میلیونی صادره توسط یک شرکت تبلیغاتی در یکی از رسانه‌های وابسته به صدا و سیما منتشر شد. این رسانه ادعا کرد مبلغ مندرج در این فاکتور، هزینه سفره هفت سین شورای شهر تهران شده است. در اقدامی کم سابقه خبر این فاکتور تخریبی در یکی از بخش‌های خبری صدا و سیما هم بدون پیگیری دقیق موضوع، پخش شد که در ‌‌نهایت تعجب اهالی رسانه و واکنش شورای شهر را در پی داشت.
شورای شهر در بیانیه‌ای با اعلام بی‌اطلاعی از این فاکتور به طور تلویحی از مبالغ مندرج در این فاکتور ابزار شگفتی کرد. اعضای شورا هم از تخریب آشکار مدیریت شهری توسط صدا و سیما و رسانه وابسته به آن انتقاد کردند.
حالا خبرنگار ایلنا، به ابعاد تازه‌ای از این ماجرا و انتشار این فاکتور تخریبی علیه شورای شهر تهران در صدا و سیما و یکی از رسانه‌های زیر مجموعه آن دست یافته است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این فاکتور تخریبی توسط شرکت تبلیغاتی صادر شده که مدیریت آن هم برعهده یکی از مجریان صدا وسیماست.

بر اساس تصویر منتشر شده در رسانه وابسته به صدا و سیما این فاکتور توسط شرکت آرزوهای بزرگ صادر شده و در وب سایت رسمی این شرکت نام آ- ج که از مجریان صداوسیماست به عنوان مدیر آن به چشم می‌خورد.
خانم ج پیش‌تر در حساب اینستاگرام خویش از طراحی سفره هفت سین شورای شهر خبر داده بود که البته پس از انتشار فاکتور تخریبی در صدا و سیما، این پست را حذف کرده است. هر چند که متن پست خانم ج در کش گوگل باقی مانده است.
از سوی دیگر مدیر صدا و سیمایی این شرکت تبلیغاتی فاکتور تخریبی را برای مدیریت سازمان میادین و میوه تره بار تهران صادر کرده که از دوران شهرداری آقای قالیباف باقی مانده و گویا در گذشته هم همکاری و دست کم آشنایی با خانم ج داشته است. کما اینکه خانم ج در بالای فاکتور تخریبی یادآوری کرده آن را پس از مذاکرات تلفنی و حضوری با مدیران سازمان میادین و میوه تره بار صادره می‌کند که این می‌تواند شناخت قبلی را تایید کند.
کد مطلب: 84526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *