۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲

با کسی مشکل ندارم که به دیدارش بروم

«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: باشگاه ما همکاری بسیار خوبی با تیم ملی داشته است و نشان دادم با کسی مشکل ندارم که بخواهم برای حل آن به دیدارش بروم.
«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: باشگاه ما همکاری بسیار خوبی با تیم ملی داشته است و نشان دادم با کسی مشکل ندارم که بخواهم برای حل آن به دیدارش بروم.
وی در خصوص دیدار «وینفرد شفر» سرمربی استقلال تهران و «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی و اینکه آیا احتمال دیدار او و سرمربی تیم ملی برای برطرف کردن مشکلات وجود دارد، اظهار کرد: بازیکنانی که از تیم ما به اردو تیم ملی دعوت شدند، بدون هیچ مشکلی به اردو رفتند و باشگاه همکاری لازم را با کی روش داشته است و مطمئن باشید من با هیچکس مشکل ندارم که بخواهم برای حل مشکلات به دیدار او بروم. 
به گزارش ایرنا، برانکو روز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس پس از برد مقابل پدیده، گفت: باید این موفقیت را به بازیکنان و هواداران تبریک بگویم. بازیکنان زحمات زیادی در این فصل کشیدند و توانستند بهترین فصل تاریخ پرسپولیس را رقم بزنند.
وی تصریح کرد: باید از «حمیدرضا گرشاسبی» تشکر کنم که با مدیریت خوبش از پرسپولیس حمایت خوبی داشت. پرسپولیس در این فصل اصلا تنها نبود و این را مدیون هواداران خوب خود است. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: خوشحالم نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم و توانستیم بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات برسانیم. باید به «سید جلال حسینی» کاپیتان تیم هم تبریک بگویم که به عنوان تنها فوتبالیست ایرانی توانسته شش بار در لیگ قهرمان شود. 
وی در خصوص رابطه اش با «محسن مسلمان' که از آن به عنوان «رابطه شکرآب برانکو و مسلمان»، صحبت می شود، اظهار کرد: میان برانکو و «محسن مسلمان» و تمام بازیکنان هیچ وقت رابطه شکرآبی وجود نداشته است. در تیم من همیشه بازیکنانی به میدان می روند که از همه آماده تر باشند و همیشه بهترین نفرات را برای حضور در ترکیب تیمم انتخاب می کنم. یکبار دیگر تاکید می کنم من به عنوان سرمربی پرسپولیس با هیچ بازیکنی اختلاف ندارم.
برانکو در خصوص برنامه خود برای سه بازی باقی مانده در لیگ برتر، گفت: احتمالا تغییراتی در ترکیب اصلی خود در لیگ داشته باشیم، اما قطعا به دنبال کسب امتیازات بیشتری در این مسابقات هستیم. 
وی در خصوص احتمال جوانگرایی در سه بازی باقی مانده، تصریح کرد: ترکیب پرسپولیس به اندازه کافی جوان هست که ما بیش از این نمی توانیم جوانگرایی کنیم و باید بدانید همین بازیکنان ما برای پیشرفت راه زیادی دارند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: دو بازیکن بسیار مهم ما به نام های «مهدی طارمی» و «سروش رفیعی» از تیم رفتند و با مصدوم شدن برخی بازیکنان اصلی از جمله «کمال کامیابی نیا» و «فرشاد احمدزاده» با مشکلاتی روبه رو، اما در نهایت با اقتدار قهرمان لیگ شدیم و این بازیکنان نشان دادند که در صورتی که نتوانیم در پایان فصل بازیکنی را جذب کنیم هم می توانند تیم را با اقتدار قهرمانی لیگ کنند. 
برانکو در خصوص دلایل قهرمانی با اقتدار پرسپولیس در این فصل، خاطرنشان کرد: قدرت باشگاه و حضور بازیکنان توانمند در پرسپولیس دلیل اصلی موفقیت تیم ما است. 
کد مطلب: 84566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *