۰
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

روسیه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

معاون وزیر خارجه روسیه از احضار سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو به این وزارت‌خانه خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه از احضار سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو به این وزارت‌خانه خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه و فرستاده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه به خاورمیانه اعلام کرد که امروز- سه‌شنبه- با «هاری کوین» سفیر اسرائیل در مسکو که به مقر وزارت خارجه احضار شده، دیدار خواهد کرد.
بوگدانف به خبرنگاران گفت: «ما او را فقط برای سخن گفتن درباره سوریه فراخوانده‌ایم. وضعیت آنجا متغیر و تحولاتش شتابنده است.»
وی خاطرنشان کرد که در دیدار امروز با این مقام اسرائیلی، درباره حمله موشکی این رژیم به فرودگاه نظامی «تیفور» در حومه حمص سوریه، مفصل گفت‌وگو خواهد شد.
روسیه، روز گذشته اعلام کرد که از طریق کانال‌های رسمی، از رژیم صهیونیستی خواسته است درباره حمله مشکوکی به فروگاه نظامی تیفور در حمص توضیحاتی ارائه بدهد.
«ولادیمیر جبارف» معاون کمیته سیاست خارجی در پارلمان روسیه گفته است: «ما باید بدانیم که چه چیزی اسرائیل را به این اقدام واداشته و آیا کسی تل‌آویو را تحت فشار قرار داده و آیا این تصمیم اسرائیل یک تصمیم مستقل بوده یا نه؟»
این در حالی‌ست که رژیم صهیونیستی تاکنون از پاسخ به بیانیه وزارت دفاع روسیه که درباره حمله نیروی هوایی این رژیم به فرودگاه نظامی تیفور در حومه حمص در سوریه منتشر شد، خودداری کرده است. «جاناتان کونریکس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است: «ما در این باره اظهارنظر نخواهیم کرد».
گفته می‌شود در حمله موشکی بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تیفور، همچنین یک نظامی روس کشته شده است.
کد مطلب: 84634
برچسب ها: روسیه اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *