۰
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

سختگیری دلیل اصلی موفقیت «شفر» بود

عضو کمیته فنی باشگاه و مربی سابق استقلال تهران گفت: استقلال با حضور «وینفرد شفر» بسیار متحول شده و دلیل اصلی این مساله سخت گیری های بسیار به جای او بوده است.
عضو کمیته فنی باشگاه و مربی سابق استقلال تهران گفت: استقلال با حضور «وینفرد شفر» بسیار متحول شده و دلیل اصلی این مساله سخت گیری های بسیار به جای او بوده است.
ستار همدانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شرایط تیم استقلال تهران اظهار داشت: امروز چنانچه بخواهیم در خصوص عملکرد شفر نظر بدهیم، کار بسیار ساده ای است زیرا توانایی او به همه ثابت شده است. 
وی ادامه داد: باید از مدیران باشگاه استقلال هم تشکر کنم که در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را گرفتند. فراموش نکنید در آن زمان بیشتر ما از انتخاب شفر انتقاد می کردیم و او را مربی توانمندی برای هدایت استقلال نمی دانستیم اما ثابت شد که مدیران باشگاه اشتباه نکردند. 
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، گفت: شفر امروز تیمی ساخته است که همه انتظار دارند سال آینده شاهد قهرمانی استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشیم. 
وی تصریح کرد: با وجود این موفقیت ها ضعف هایی در ساختار باشگاه استقلال وجود دارد که باید هر چه سریعتر آنها بر طرف شود. مدیران باشگاه باید نظارت جدی روی کار آکادمی داشته باشند و در کنار این مساله عملکرد کمیته ها به صورت دقیق بررسی شود. 
همدانی در خصوص پتانسیل استقلال از نظر بازیکن، خاطرنشان کرد: هنر گرفتن بازی از بازیکنان هنر بسیار گرانبهایی در مربیگری است. خوشبختانه شفر در این کار بسیار هنرمند است و توانست با حضورش در استقلال شرایط این تیم را کاملا متحول کند. 
وی اظهار کرد: نباید از صحبت های من اینگونه تصور شود که منصوریان نمی توانست این کار را انجام دهد، بلکه معتقدم او در ابتدای فصل بسیار بدشانسی آورد. 
مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: یکی از مسایل بسیار مهم در مربیگری سخت گیری است و ما در مربیان ایرانی از جمله امیر قلعه نویی هم چنین ویژگی را می بینیم. ویژگی ای که باعث شده او در سالهای اخیر موفق باشد. 
همدانی در خصوص حواشی اخیر در تمدید قرارداد شفر نیز خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه؛ شفر، بازیکنان و به ویژه هواداران از عملکرد این تیم به خصوص در نیم فصل دوم رضایت دارند و همه خواهان تمدید قرارداد با او هستند و با توجه به روند مذاکرات فکر می کنم شاهد ماندن این سرمربی در استقلال باشیم. 
کد مطلب: 84651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *