۰
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳

کنایه نجفی در آخرین روز کاری‌اش

شهردار مستعفی تهران گفت: تودیع و معارفه شبیه مراسم ختمی است که میت هم حرف می‌زند.
شهردار مستعفی تهران گفت: تودیع و معارفه شبیه مراسم ختمی است که میت هم حرف می‌زند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی نجفی در سومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران  و رونمایی از سامانه شفافیت مالی شهرداری با بیان اینکه این مراسم اتفاقی با روز پایان کاری‌اش یکی شده است، گفت: من از لفظ مراسم تودیع خوشم نمی آید چون شبیه مراسم ختم است، با این تفاوت که در مراسم تودیع میت هم باید حرف بزند.
نجفی در ادامه به کلیپی که در ابتدای مراسم در رابطه با شهرداران گذشته و اقدامات وی در شهرداری اشاره و با کنایه حاشیه های مراسم بزرگداشت روز زن در برج میلاد را یادآور شد و گفت: کلیپ خوب بود اما یک جاهایی ریتم مراسم تند می شد که این مرا نگران آقای مکارم کرد!
وی ادامه داد: تصمیم شورا برای انتخاب مکارم مثبت و هوشمندانه بود. ایشان جز دوستان و برادرانی بودند که از روز اول در تصمیم گیری ها کمک کردند و در انتخاب مدیران همیشه سهیم بودند و فکر می کنم تسلط کافی دارند همه در شهرداری کاملا با ایشان آشنا هستند و انشالله مسیری که در ۷ماه گذشته طی شده ادامه یابد.
نجفی با بیان اینکه به خاطر خدا برای خلق خدا خدمت می کنیم، افزود:  فرق ندارد من باشم یا آقای مکارم همه مکلفیم به ایشان کمک کنیم. خود بنده هم در حد امکان و توان با ایشان همکاری می کنم. همه به هم کمک کنیم تا مشکلی در کار شهرداری ایجاد نشود.
وی با اشاره به استعفای خود ادامه داد: عذرخواهی می کنم از کسانی که در داخل و خارج شهرداری خواستند کارم را ادامه دهم واقعا نتوانستم این دستور را بپذیرم.از همه کسانی که از داخل و خارج شهرداری از من  خواستند کارم را  ادامه دهم اما من نتوانستم عذر می‌خواهم. این مسئله خارج از اراده من بود.
کد مطلب: 84668
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *