۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶

مراقب اهوراهای بعدی باشیم

در مشکلات و مرارت‌های زندگی گاهی ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست در این میان به فکر فرزندانمان باشیم که ماجرای تلخ اهورایی دیگر دوباره تکرار نشود.
در مشکلات و مرارت‌های زندگی گاهی ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست در این میان به فکر فرزندانمان باشیم که ماجرای تلخ اهورایی دیگر دوباره تکرار نشود.
به گزارش ایسنا، پاییز سال گذشته بود که گزارشی مبنی بر کودک‌آزاری و ضرب و شتم شدید در رشت گزارش شد، در پی این حادثه کودک سه ساله رشتی به نام اهورا توسط ناپدری‌اش دچار مرگ مغزی شد و در بیمارستان پورسینای رشت جان سپرد.
با اعلام مرگ اهورا به پلیس، ناپدری او به نام میثم دستگیر و پس از انکار اولیه، سرانجام به قتل و کودک‌ آزاری اعتراف کرد.
درصد هوشیاری اهورا قاسمی کودک بی‌گناه پس از انتقال به بیمارستان به ۳ میرسد و بعد از گذشت چند ساعت سرانجام بر اثر شدت جراحات وارده توسط ناپدری‌اش این دنیا را ترک می‌کند.
اهورای سه‌ساله که پس از جدایی پدر و مادرش زندگی جدیدی را با ناپدری‌اش آغاز کرده بود، نمی‌دانست سرنوشتی همچون ستایش و آتنا در انتظارش است.
پس از وقوع این ماجرای تلخ و غم‌انگیز پدر اهورا از مراجع قضایی تقاضای اشد مجازات را برای عامل این جنایت کرد. بنابر دستور قضائی پرونده خارج از وقت عادی در دادگاه کیفری یک، استان رسیدگی و پس از صدور رای از دیوان عالی کشور حکم قصاص قاتل صادر شد.
این اتفاق ناخوشایند نه تنها مردم استان گیلان بلکه مردم کشور را دلگیر و ناراحت کرد و باعث شد بسیاری از افراد جامعه که در شرف طلاق هستند بیشتر فکر کنند تا سرنوشت و آینده فرزندانشان به کجا خواهد رسید، چون اهورا نمونه‌ای از قربانیان طلاقی است که بر اثر کودک آزاری جان خود را از دست داده است.
در مشکلات و مرارت‌های زندگی گاهی ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست در این میان به فکر فرزندانمان باشیم که ماجرای تلخ اهورا دیگر دوباره تکرار نشود.
و سرانجام صبحگاه دیروز حکم قصاص قاتل اهورا پس از انجام تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضائیه در زندان مرکزی رشت به اجرا در آمد.
«میلاد قاسمی» پدر اهورا 3 ساله در گفتگویی در خصوص اعدام قاتل اهورا گفت: سحرگاه دیروز در شرایطی که مادر قاتل و همسر سابق قاتل به همراه برخی از اعضای خانواده وی در ورودی زندان لاکان رشت برای گرفتن رضایت آمده بودند.اما قاتل در هنگام اجرای حکم هیچ درخواستی برای گرفتن رضایت و بخشش نکرد و بنده شخصاً حکم را اجرا کردم.
کد مطلب: 84700
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *