۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس

حاجی دلیگانی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه غیر علنی مجلس در خصوص مسئله آب را تشریح کرد.
حاجی دلیگانی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه غیر علنی مجلس در خصوص مسئله آب را تشریح کرد.
به گزارش تسنيم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیر علنی امروز صبح مجلس با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی درباره بحران آب گفت:در این جلسه بناشد که وزیر نیرو یک طرح حد اقل 15 ساله راجع به موضوع آب همراه با آمایش سرزمین آب را تهیه کرده و به مجلس ارائه دهد.
وی افزود: در این جلسه همچنین وزارت نیرو موظف شد در مورد نحوه استفاده بهینه از پساب‌ها و تسویه آنها و همچنین جداسازی آب شرب از آب غیرشرب مطالعات و اقدام لازم را داشته باشد.
حاجی دلیگانی ادامه داد: در ادامه این جلسه قرار شد تا وزارت نیرو یک سند جامع در باره نحوه استفاده آب در بخش‌های مختلف را تهیه و به مجلس ارائه دهد تا تبدیل به یک قانون شود و همچنین مقرر شد کارگروه آب که در دولت تشکیل شده با جدیت بیشتری پیگیری شود و مجلس هم اعلام آمادگی کرد که همکاری لازم با این کارگروه را انجام دهد.
نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه وزارت جهاد کشاورزی مکلف به اجرایی کرن الگوی مناسب کشت در تمام کشور تا پایان سال و همچنین توجه به آمایش الگوی کشت در سراسر کشور شد.
وی در خصوص تصمیم گیری برای رفع مشکلات تامین آب استان اصفهان گفت: در این جلسه قرار شد وزارت نیرو در خصوص تامین آب شرب استان اصفهان که وضعیت خاصی هم پیدا کرده اقداماتی داشته باشد.
کد مطلب: 84703
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *