۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴

امنیت جامعه وظیفه نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت : این نیرو در خدمت نظام اسلامی و مردم است و برای امنیت، آرامش و آسایش جامعه به وظایف خود عمل می کند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت : این نیرو در خدمت نظام اسلامی و مردم است و برای امنیت، آرامش و آسایش جامعه به وظایف خود عمل می کند.
به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان، درباره نحوه عملکرد این نیروی درباره اتفاقات حوزه ارز و بحث فضای مجازی، افزود : نیروی انتظامی در اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت، در کنار دستگاه های مسئول، در خدمت نظام اسلامی و مردم است. 
وی با اشاره به قرارگرفتن 60 درصد از مسیر تردد زائران رضوی در استان سمنان، تاکید کرد : باید زیرساخت های لازم برای خدمت به امنیت ترافیکی تردد زائران رضوی در این استان تقویت شود، اقدامات خوب گذشته کافی نیست و با نقطه مطلوب در این زمینه فاصله داریم. 
فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت : باید شاخص‌های استانداردسازی جاده های استان سمنان افزایش یابد، تجهیزات کافی مانند دوربین و تجهیزات الکترونیکی بیشتر در این مسیر استفاده شود و حضور نیروی انتظامی در نقاط حادثه خیز تقویت شود تا حوادث رانندگی در این مسیر کمتر شود. 
وی سمنان را جزء استان های پهناور کشور دانست که در مسیر محور شرقی- غربی و شمالی- جنوی با هشت استان همسایه است، بیان کرد: با توجه به این شرایط، اقدامات خوب انتظامی در این استان انجام شده، جرایم کاهش یافته و پیشگیری و اقدامات پیشگیرانه از سوی فرماندهی انتظامی افزایش یافته است. 
سردار اشتری ادامه داد : جمع بندی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان سمنان برآیند نمرات خوب استان در بخش های مختلف است و از سوی دیگر، معایب و نواقص نیز شناسایی شده که باید از سوی ستاد ناجا و فرماندهی انتظامی استان سمنان برطرف شود. 
وی همراهی مردم استان سمنان با نیروی انتظامی را برجسته و قابل قدردانی دانست و افزود : نیروی انتظامی باید با تهدیدات مختلف در این استان مقابله و اقدامات پیشگیرانه را تقویت کند. 
فرمانده نیروی انتظامی همچنین در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، تصریح کرد: برخورد با جرایم از سوی نیروی انتظامی استان مطلوب است و برخی اشکالات به مسایل ساختاری و مربوط به پشتیبانی است که نیاز به تقویت دارد و در آینده همراهی بیشتری در این زمینه‌ها با این استان خواهد شد. 
وی یادآور شد : نیروی انتظامی در سال 96 وظایف مهمی در تامین امنیت انتخابات، اربعین، مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، حوادث دی ماه و خیابان پاسداران داشت و رسالت خود را بدون هر گونه هزینه برای نظام به انجام رساند. 
به گفته وی نیروی انتظامی برای تحقق شعارحمایت از کالای ایرانی، مقابله جدی با قاچاق، تامین امنیت سرمایه‌گذاری و استفاده از تولیدات داخلی در رفع نیازهای سازمانی را به صورت جدی در برنامه قرار داده است. 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به منظور جمع بندی نظارت ستادی در فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان حضور یافت. 
حدود 60 درصد از اصلی ترین محور شرقی- غربی کشور از استان سمنان عبور می کند و برای تامین امنیت تردد در نوروز 97 تعداد 51 ایستگاه ثابت و سیار امنیت ترافیکی را در این محور برقرار کردند. 
کد مطلب: 84717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *