کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدید روسیه با موشک‌های زیبا، جدید و هوشمند

22 فروردين 1397 ساعت 15:42

رئیس‌جمهور آمریکا لحظاتی پیش با انتشار پیامی توئیتری درباره حمله موشکی به سوریه، روسیه را نیز به صورت غیرمستقیم تهدید کرد.


رئیس‌جمهور آمریکا لحظاتی پیش با انتشار پیامی توئیتری درباره حمله موشکی به سوریه، روسیه را نیز به صورت غیرمستقیم تهدید کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا لحظاتی پیش با انتشار پیامی توئیتری درباره حمله موشکی به سوریه، روسیه را نیز تهدید کرد.

وی در پیام توئیتری خود نوشت: روسیه گفته است هر موشکی که به سمت سوریه شلیک شود را ساقط می‌کند. پس روسیه آماده باش که موشک‌های زیبا، جدید و هوشمند ما در راه هستند!

به گفته مقامات آمریکایی، آمریکا، فرانسه و انگلیس در حال مشورت گسترده درباره یک حمله نظامی تا اواخر هفته جاری (یکشنبه) به سوریه هستند. به گفته مقامات مطلع، هیچ کدام از سران این سه کشور در این خصوص تصمیمی قطعی نگرفته اند.

دونالد ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد شکی ندارد نیرو‌های دولتی سوریه مسئول حمله شیمیایی احتمالی به دومای سوریه هستند، ولی نه ترامپ و نه سران دیگر کشور‌ها هیچ مدرک موثقی برای این ادعا ارائه نداده‌اند. ترامپ سال گذشته نیز با شلیک موشک کروز دریایی به پایگاه هوایی سوریه به یک حمله شیمیایی ادعایی واکنش نشان داد.

ترامپ در حالی در این توییت از حمله به سوریه سخن گفته است که در سال ۲۰۱۳ در توییتر خود نوشت: اگر رهبران احمق آمریکا به سوریه حمله کنند، اتفاقات بسیاری بدی روی خواهد داد و از این جنگ چیزی عاید آمریکا نخواهد شد.


کد مطلب: 84735

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/84735/تهدید-روسیه-موشک-های-زیبا-جدید-هوشمند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir