۰
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵

اصناف کالاهای مستکبران را تحریم کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص) گفت: باید اصناف ما جبهه روشنی در مورد این هتک حرمت گرفته و باید کالاهای مستکبران را در مقابل با این اقدام موهن تحریم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس  سردار علی فضلی صبح امروز در در هم‌اندیشی رؤسای مجامع و اتحادیه‌های امور صنفی و فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف سراسر کشور که در محل هتل محمد رسول الله(ص) مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز شاهدیم که بعد از ۳۲ سال از دفاع مقدس، هر روز و هرسال هفته دفاع مقدس با شکوه ویژه و خاص‌تری در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: قطعا آن چیزی که در دفاع مقدس اتفاق افتاد، لبیک به حضرت امام (ره)، عمل به قرآن و عمل به احکام الله بود و همه برای خدا بود چرا که اگر جزء این‌ها بود قطعاً امروز این چنین جاودانه و ماندگار نمی‌شدند.

* اصناف نسبت به هتک حرکت به پیامبر اسلام(ص) جبهه روشن و صریحی بگیرند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تاکید بر بصیرت‌افزایی و آگاهی خاطر نشان کرد: امروز اصناف پرچمداران و معتمد بازاریان هستند.

وی تصریح کرد: قطعاً باید بدانید که این حرکت اهانت‌آمیز نخستین نبوده و آخرین حرکت آنها هم نخواهد بود؛ هر چند که شاهد واکنش و عکس‌العمل شدید کشورهای مسلمان هم نسبت به آن بودیم البته در حال حاضر نیز غیر از کشورهای جهان اسلام، در سراسر ایران اسلامی و هر روز نیز در یکی از شهرهای لبنان تجمعات اعتراض‌آمیز برگزار می‌شود.

فضلی ادامه داد: بنابراین در این راستا باید اصناف هم جبهه روشن و صریحی نسبت به این هتک حرکت بگیرند.

وی تاکید کرد: باید همچنین در این راستا تمام کالاهای مستکبران را تحریم کنیم.



* آغاز اعزام یک‌میلیون دانش آموز به راهیان نور از ۱۲ مهرماه

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال روزافزون از اردوهای راهیان‌نور و مناطق عملیاتی جنوب در سطح کشور اظهار کرد: امروز به واقع شاهدیم که جوانان کشور و دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف استقبال بی‌نظیری از کربلای ایران دارند.

وی افزود: تنها در سال گذشته ۴ میلیون نفر اعزام شدند که در همین راستا برای سال جاری برنامه‌ریزی حضور ۵ میلیون نفر شده است.

سردار فضلی یادآور شد: از ۴ میلیون نفر در سال گذشته تنها ۹۰۰ هزار نفر دانش‌آموزان دوم دبیرستان و فرهنگیان بوده و ۸۸ درصد از این ۴ میلیون نیز برای بار اول به راهیان نور سفر کرده بودند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور با قوت بیشتری انجام می شود و ان‌شاءالله از ۱۲ مهرماه سال جاری نیز اعزام یک میلیون نفر دانش‌آموز شیعه و سنی به این مناطق آغاز می‌شود؛ همچنین باید اصناف نیز برنامه‌ریزی برای حضور در راهیان نور داشته باشند، چراکه نباید اصناف عقب بمانند و بنابراین ان‌شاءالله در این راستا شاهد برنامه‌ریزی‌های خوب برای حضور در راهیان نور باشیم.
کد مطلب: 8474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *