۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

اصلاح نرخ ارز بهای طلا را نزولی کرد

رئیس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه خرید و فروش طلا در بازار در حال انجام است، گفت: اصناف مشغول کار خود هستند و التهاب قیمت‌ها تمام شده است.
رئیس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه خرید و فروش طلا در بازار در حال انجام است، گفت: اصناف مشغول کار خود هستند و التهاب قیمت‌ها تمام شده است.
محمدکشتی‌آرای،‌رئیس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهارداشت: کاهش بهای سکه و طلا در بازار ادامه دار است علت آن هم کاهش نرخ دلار و اصلاح نرخ ارز در کشور است.
وی گفت: امروز بهای سکه تمام ۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۴۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ هزار تومان کاهش یافت همچنین بهای هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز تا ۲.۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر اینکه خرید و فروش طلا در بازار در حال انجام است، گفت: اصناف مشغول کار خود هستند و التهاب قیمت‌ها تمام شده است.
همچنین عباداله محمدولی، عضو هیات مدیره کارفرمایان صنعت طلا و جواهر نیز دراین باره افزود: بهای سکه از روز گذشته کاهش پیدا کرده است البته تا زمانی که بازار به تعادل نرسد نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در این خصوص داشت.
  محمدولی بهای سکه را یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بهای سکه نسبت به چند روز گذشته کاهش قیمت داشته است و تا زمانی که بازار از حالت نوسان گیری خارج نشود بازار به ثبات نمی‌رسد و معامله ای هم صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: زمانی که دولت تصمیم می‌گیرد ارز با نرخ ۴۲۰۰ تومان به بازار تزریق شود قیمت طلا هم براساس قیمت دلار در کف بازار تعیین می‌شود و با توجه به اینکه سیستم ارز ما دیگر دو نرخی نیست تاثیر خود را بر بازار می گذارد و بین ۲۵۰ هزار تومان هر سکه طی روزهای گذشته کاهش‌داشته است.
کد مطلب: 84742
برچسب ها: بازار ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *