کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گسترش ترمز استقلال را کشید

22 فروردين 1397 ساعت 18:51

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا آبی پوشان پایتخت پس از چند پیروزی متوالی، متوقف شوند.


دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا آبی پوشان پایتخت پس از چند پیروزی متوالی، متوقف شوند.
به گزارش ایرنا، امروز (چهارشنبه) در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران، گسترش فولاد تبریز به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
قضاوت این دیدار که در ورزشگاه «بنیان دیزل» تبریز برگزار شد را «موعود بنیادی فر» برعهده داشت.
استقلال با این تساوی 48 امتیازی شد تا موقتا به رتبه دوم جدول رده بندی برسد و گسترش نیز جمع امتیازات خود را به 35 رساند.
آبی پوشان پایتخت که رقابت نزدیکی با ذوب آهن اصفهان و سایپا برای کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند با تساوی در دیدار امروز، کار سختی در 2 هفته پایانی لیگ برتر خواهند داشت.
استقلال که روی نوار موفقیت گام برمی دارد، در دیدار امروز هم شروع خوبی داشت و در دقیقه دهم کار تیمی شاگردان «وینفرد شفر» و پاس عالی «سرور جپاروف» در دهانه دروازه گسترش تبریز موجب شد تا «علی قربانی» به راحتی گل نخست را برای میهمان به ثمر برساند.
در ادامه نیمه نخست، استقلال با در اختیار داشتن توپ و میدان، روند خوب خود در میدان را حفظ کرد و در نهایت با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
در نیمه دوم، شاگردان «فیروز کریمی» برای جبران گل خورده تلاش بیشتری کردند و در دقیقه 58 «رضا خالقی فر» هافبک باتجربه گسترش فولاد تبریز با ضربه ای مناسب، گل تساوی را برای میزبان به ارمغان آورد.
در ادامه «مامه تیام» و «فرشید اسماعیلی» جانشین «جابر انصاری» و «بویان نایدنوف» شدند تا استقلال با توان هجومی بیشتری، دقایق باقی مانده را دنبال کند.
بازیکنان میزبان در ادامه با اتخاذ روشی تدافعی اجازه گلزنی به استقلالی ها را ندادند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.
**ترکیب گسترش:
فرناندو دخسوس، احمد موسوی(پیمان بابایی)، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، رضا خالقی فر، آندرانیک تیموریان(محسن حسینی)، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان (سیدمحمد حسینی) و اسماعیل فرهادی
**ترکیب استقلال تهران:
سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بویان نایدنوف(فرشید اسماعیلی)، سرور جپاروف(امید نورافکن)، جابر انصاری(مامه تیام)، داریوش شجاعیان و علی قربانی


کد مطلب: 84759

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/84759/گسترش-ترمز-استقلال-کشید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir