کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجات رئال و صعود بایرن به نیمه نهایی اروپا

23 فروردين 1397 ساعت 8:00

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا با صعود تیم های رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان به مرحله نیمه نهایی به اتمام رسید.


مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا با صعود تیم های رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان به مرحله نیمه نهایی به اتمام رسید.

به گزارش ایرنا؛ دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری 2 دیدار به اتمام رسید و تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی گام گذاشتند.
در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو»، رئال مادرید اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی در حالی از یوونتوس ایتالیا پذیرایی کرد که در بازی رفت به برتری قاطع 3 بر صفر رسیده بود. بازی امشب با برتری 3 بر یک یوونتوس به اتمام رسید، اما کهکشانی ها با برتری 4 بر 3 در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به نیمه نهایی رسیدند.
در بازی برگشت، یوونتوس شروعی عالی داشت و در دقیقه دوم ارسال «سامی خدیرا» به «ماریو ماندژوکیچ» رسید و این مهاجم اهل کرواسی دروازه میزبان را باز کرد.
سه دقیقه پس از آن «گوانزالو هیگواین» مهاجم باتجربه یوونتوس در مصافی تک به تک با «کیلور ناواس» نتوانست گلزنی کند.
در ادامه رئالی ها بر روند بازی مسلط شدند و دو فرصت مناسب گلزنی داشتند که با بی دقتی «گرت بیل» و «ایسکو» از دست رفت.
در دقیقه 38 «ماریو ماندژوکیچ» بازهم با ضربه سر گلزنی کرد تا امید برای یک بازگشت تاریخی به اردوی بانوی پیر تورین بازگردد.
در نیمه دوم نیز شاگردان «ماسیمو آلگری» با تمرکز بیشتری کار را دنبال کردند و در دقیقه 61 «بلیز متوئیدی» از اشتباه دروازه بان میزبان استفاده کرد و گل سوم نماینده ایتالیا را به ثمر رساند.
در دقایق باقی مانده بازی روند کاملا متعادلی داشت، اما در دقیقه 93 داور انگلیسی این دیدار با تصمیمی بحث برانگیز و عجیب نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان داد.
تمامی بازیکنان و کادر فنی یوونتوس به این تصمیم دور از انتظار اعتراض شدیدی داشتند و این مساله سبب شد تا «جیان لوییجی بوفون» از زمین اخراج شود.
«کریستیانو رونالدو» این پنالتی را تبدیل به گل کرد. بازی با برتری 3 بر یک یوونتوس به اتمام رسید، اما در نهایت نماینده شایسته ایتالیا حذف شد و رئال مادرید به نیمه نهایی راه یافت.
در دیگر دیدار، بایرن مونیخ آلمان که در بازی رفت توانسته بود سه ویا را در اسپانیا با حساب 2 بر یک شکست دهد در ورزشگاه «آلیانس آرهان» شهر مونیخ برابر این حریف به تساوی صفر بر صفر رسید و در نهایت مجوز صعود به نیمه نهایی را از آن خود کرد.
سه شنبه شب نیز تیم های آ.اس رم ایتالیا و لیورپول انگلیس به ترتیب با برتری مقابل بارسلونا اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 84780

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/84780/نجات-رئال-صعود-بایرن-نیمه-نهایی-اروپا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir