۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶

"اعترافات" منتشر شد

نسترن بشردوست از جمله شاعران جوانی است که  مجموعه شعر اولش با نام « لطفن به احترام این شعر بلند شوید » در سال ۹۴ توسط انتشارات بوتیمار منتشر شده است، مجموعه ای از شعرهای کوتاه که اغلب عاشقانه و درون گرا بودند.
"اعترافات" منتشر شد
نسترن بشردوست از جمله شاعران جوانی است که  مجموعه شعر اولش با نام « لطفن به احترام این شعر بلند شوید » در سال ۹۴ توسط انتشارات بوتیمار منتشر شده است، مجموعه ای از شعرهای کوتاه که اغلب عاشقانه و درون گرا بودند. امسال و در سی و یکمین دوره ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجموعه ی دوم او با نام « اعترافات » توسط انتشارات نصیرا منتشر و عرضه خواهد شد. کتابی که در آن شاعر بیشتر به مفاهیم توجه داشته و دایره ی گسترده تری از مسائل مختلف را در حوزه های اجتماعی در بر گرفته است. اعترافات شامل شعر و نثرهایی است که در چهار بخشِ: از جنگ ها، از جدایی ها، از دوستت دارم ها و از خیابان ها تقسیم و نام گذاری شده است. 
بشردوست خود بر این باور است که شعر اتفاقی  است که باید آزادانه نوشته شود و هنوز تعریف جامعی برای آن وجود ندارد، بنابراین هر کسی در نهایت راهی برای نوشتن پیدا می کند و اگر توانست به آن عمق می بخشد. بر این اساس او در کتاب اعترافات برای بیان تجربیات خویش و عمق‌بخشیدن به  اندیشه هایش غیر از شعر از امکانِ دیگری چون نثر نیز استفاده کرده است. اعترافات در نود صفحه از نخستین روز نمایشگاه در غرفه ی نصیرا قابل خریداری است.
کد مطلب: 85061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *