۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹

ترامپ تحریم جدید علیه روسیه را رد کرد

روزنامه نیویورک تایمز نوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعمال هرگونه تحریم جدید علیه مسکو را رد کرده است.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعمال هرگونه تحریم جدید علیه مسکو را رد کرده است.
به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیویورک تایمز نوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعمال هرگونه تحریم جدید علیه روسیه را رد کرده است.

این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود نوشت، به گفته یکی از مقامات کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود هدف از مورد تحریم قرار ندادن روسیه با دور جدید تحریم‌ها علیه این کشور، این مسئله است که ترامپ اعتقاد دارد این تحریم‌ها ضروری نیستند زیرا واکنش مسکو به حمله هوایی به سوریه تند بود.

به نوشته این روزنامه، ترامپ در اغلب مواقع نخواسته با پوتین، همتای روس خود، وارد منازعه شود و بیشتر مایل بوده است رابطه خوبی با رئیس جمهور روسیه داشته باشد و به همین دلیل وی انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور روسیه را به او تبریک گفت. اقدامی که زیاد به مذاق عده‌ای در کاخ سفید خوش نیامد.

در ماه گذشته دولت ترامپ اقداماتی را علیه روسیه انجام داد که می‌توان به اخراج ۶۰ دیپلمات روس از خاک آمریکا در پی مسئله مسموم شدن اسکریپال و دخترش در انگلیس ، به عنوان نمونه‌ای از این اقدامات اشاره کرد.

«استفان سستانوویچ»، تحلیل گر و استاد علوم سیاسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا، درباره نوع رفتار‌های ترامپ می‌گوید: او فکر می‌کند اگر یک روز حرف مشاورانش را بپذیرد و یک روز آن‌ها را نادیده بگیرد، در واقع نوعی استراتژی را اجرا کرده است. گفتنی است سستانوویچ در دهه نود، سفیر آمریکا در اتحاد شوروی سابق بود.
کد مطلب: 85062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *