۰
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

راه اندازی جایگاه سوخت هواپیمایی مهرآباد

جایگاه سوخت رسانی مرکز سوختگیری هواپیمایی مهرآباد با بهره گیری از 100 درصد کالای ایرانی راه اندازی شد.
راه اندازی جایگاه سوخت هواپیمایی مهرآباد
جایگاه سوخت رسانی مرکز سوختگیری هواپیمایی مهرآباد با بهره گیری از 100 درصد کالای ایرانی راه اندازی شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، این جایگاه که با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در مساحت 480 متر مربع به بهره برداری رسید حاصل یک سال تلاش مجموعه  اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور و مرکز سوختگیری هواپیمایی مهرآباد است.
رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور با اعلام این مطلب افزود:جایگاه قبلی با توجه به قدمت نیازمند تعمیرات مستمر بود که به صورت مقطعی انجام میشد لیکن برحسب احساس نیاز در مجموعه و افزایش تعداد خودروها و واحدهای سوخترسان ضرورت راه اندازی این جایگاه در رمپ ایران ایر احساس شد که پس از اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مراحل مناقصه پروژه به مرحله اجرا رسید.
عابدینی همچنین تاکید کرد:اين پروژه كه نسبت به جايگاه قبل از مساحت بيشتري برخوردار بود باعث شد تا دو دهنه سوله انبار تداركات كالاي اداره كل سوختگيري هواپيمايي كشور، جنب جايگاه، تخريب و به اين مجموعه اضافه شده و مساحت اجراي پروژه با احتساب بتن ريزي داخل رمپ ايران اير به 480 مترمربع رسيد.
وی گفت : اهميت موضوع پروژه جايگاه جديد از اين نظر كه تمام ادوات نقليه و ثابت خطوط هوايي مهرآباد و يگان هاي مستقر سرويس دهنده در فرودگاه مهرآباد فقط امكان تامين سوخت از اين جايگاه را داشتند مهم به نظر مي رسيد.
رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور در ادامه تصریح کرد: آمار تجهيزات شامل 230 خودرو بنزيني و 2 تانكر حمل بنزين همچنين 20 خودرو گازوئيلي و 16 تانكر گازوئيل است  كه روزانه فروشي بالغ بر 5 هزار ليتر بنزين و 10 هزار ليتر گازوئيل را به خود اختصاص داده است.
به همين منظور جايگاه هاي موقت با ظرفيت 17 هزار ليتر مي بايست پاسخگوي مجموعه باشد كه با تمهيدات ديده شده و استقرار كانتينر موقت جهت همكاران عمليات، نظارت فروش و اجراي رسيد سوخت به طور روزانه انجام شد
مرتضی عابدینی با اشاره به  ارزش13 میلیارد ریالی  اجراي اين پروژه خاطر نشان کرد: این اعتبار در 261 رديف كاري در سر فصل هاي سيويل، الكتريكال و مكانيكال بوده و در مدت قريب يكسال پس از اخذ 248 اجازه كار سرد و 218 اجازه كار گرم و 16 اجازه كار در ارتفاع و 11 اجازه كار گودبرداري براي 14790 نفرساعت كار محقق گرديد.
وی در پایان با اشاره به اینکه  تدابير پيش بيني افزايش درخواست فرآورده بنزين و گازوئيل  و همچنين تنوع سوخت به يورو 4 با افزايش مخازن دفن شده كه 4 عدد مخزن با ظرفيت 45 هزار ليتر ميباشد، براي تا 10 سال آينده پيش بيني و اجرا شده است تاکید کرد : اجراي اين پروژه 100% ايراني برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور در مسیر حمایت از کالای ایرانی  خواهد بود.
 
 
 
کد مطلب: 85130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *