۰
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶

رفتن آجرلو اتفاق خوبی بود

پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی معتقد است برکناری آجرلو از مدیر عاملی این باشگاه اتفاق خوبی بوده است.
پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی معتقد است برکناری آجرلو از مدیر عاملی این باشگاه اتفاق خوبی بوده است.
رسول خطیبی، سرمربی پیشین تراکتورسازی و پیشکسوت این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تراکتورسازی در لیگ هفدهم بیان کرد: عملکرد این تیم مطابق میل هواداران نبود. تراکتورسازی نباید در چنین جایگاهی باشد و شایسته آن رتبه‌های بالای جدول است.
او درباره علت افت تراکتورسازی در لیگ هفدهم گفت: به نظر من عامل محسوس این قضیه، مدیریت باشگاه بود. مطمئنا رفتن آجرلو از تراکتورسازی اتفاق خوبی بود که برای این تیم افتاد. هم‌چنین عباس الیاسی نیز فردی فوتبالی و بومی آذربایجان است که قطعا به منافع تیم می‌اندیشد اما بهترین تغییر در مدیریت باشگاه می‌تواند آمدن زنوزی باشد.
خطیبی ادامه داد: زنوزی خود برای عضویت در باشگاه تراکتورسازی اعلام آمادگی کرده که حضور او قطعا می‌تواند تیم را چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ امکانات، تقویت کند. نمونه کار زنوزی را می‌توان در تیم گسترش فولاد دید که تیم او به خوبی در سال‌های اخیر پیشرفت کرد و امسال نیز بهترین تیم ایران شناخته شد.
سرمربی پیشین تراکتورسازی درباره تغییرات کادر فنی این تیم در طول فصل گفت: به هر حال این تغییر هم یک مثال دیگر از ضعف مدیریت قبلی باشگاه تراکتورسازی بود. البته من نمی‌توانم بگویم که سائلام باید بماند یا نه اما عملکرد او باید بررسی شود. به هر حال نتیجه گرفتن یک تیم تنها تقصیر مربی نیست و باید دید آیا امکاناتی که این سرمربی ترک تبار می‌خواسته برای او فراهم شده یا خیر. به طور قطع اگر مدیری پا به تراکتورسازی بگذارد که هم به شرایط این تیم و خواسته هواداران آگاهی داشته باشد، تراکتورسازی می‌تواند سال بعد یکی از قدرت‌های فوتبال ایران باشد.
کد مطلب: 85157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *