۰
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶

جاذبه های گردشگری جهان در فصل بهار

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوای مناسبی که در اکثر نقاط جهان حکم فرماست، بهترین زمان برای سفر به شمار می رود.
جاذبه های گردشگری جهان در فصل بهار
فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوای مناسبی که در اکثر نقاط جهان حکم فرماست، بهترین زمان برای سفر به شمار می رود.
 شهر هانگژو، چین
هانگژو (Hangzhou)، شهری در شرق کشور پهناور چین است و پر طرفدارترین منطقه ی گذراندن تعطیلات چینی ها در فصل بهار هم است. بنابراین جای تعجب ندارد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی افراد از سرتاسر دنیا باشد. گذشته از طبیعت زیبا و آب و هوای بسیار تمیز و پاکی که دارد، یکی از میراث های جهانی یونسکو یعنی «دریاچه ی غربی» هم یکی دیگر از جذابیت های هانگژو است. به همین ترتیب این شهر یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در کشور چین است.

شهر ژاپن
یکی از مهمترین جشنواره هایی که در کشور ژاپن برگزار می شود جشنواره شکوفه های گیلاس است. این جشنواره از  ماه مارس(فروردین) تا میانه ماه می (خرداد) در این کشور ادامه دارد. درختان گیلاس در همه‌ی گونه‌های خود از بخش جنوبی کشور به شکوفه می‌نشینند و این روند رفته‌رفته به سمت مناطق شمالی ژاپن ادامه می‌یابد. مردم این کشور در این ایام گرد هم جمع شده و در پارک‌ها و در زیر این درختان زیبا پیک‌ نیک و مهمانی برگزار می‌کنند.

شهر بُن، آلمان
اغلب مردم فکر می کنند که “جشنواره ی شکوفه های گیلاس” تنها منحصر به کشور ژاپن است، اما این فکر کاملا اشتباه است زیرا در شهر بن آلمان هم می توانید به تماشای این منظره رمانتیک بنشینید و از تماشای آنها لذت کافی را ببرید. این منطقه در شهر بن که در خیابان هیراستراسه واقع شده یکی از بهترین مناطق این شهر به شمار می رود و به این دلیل که هتل آیگنر درست در همین خیابان قرار دارد می توانید با اقامت در این رمانتیک ترین سفر را در کنار همسفرتان تجربه کنید. این خیابان در ماه آوریل (اردیبهشت) شکوفه‌ باران می شود و بهترین زمان برای تماشای این منظره ی دلچسب به شمار می رود و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در آلمان به شمار می رود.
شهر سیدنی، استرالیا
شهر بعدی ای که قصد معرفی آن را به شما داریم، سیدنی در کشور استرالیا است، جایی که جاذبه های گردشگری مختلف و زیادی دارد و پرجمعیت ترین شهر قاره اقیانوسیه هم محسوب می شود. در سفر به این شهر زیبا، حتما تجربه ی صرف غذا در رستوران نوما را داشته باشید. این رستوران پر طرفدارترین رستوران این شهر است و همه ی میزهای آن از ۱۰ هفته زودتر رزرو می شوند. واحد پول این کشور، دلار استرالیایی است که نسبت به دلار امریکا، ۱۰ درصد ارزانتر است و در نتیجه سفرتان در فصل بهار به این شهر، گران نخواهد بود.

جشنواره گل‌های لاله، هلند
هلند کشوری توریستی و جذابی است که همه آن را با گل های زیبایی که در آن می روید می شناسند. هلند بیشترین تعداد گل لاله را در جهان تولید می کند و به طوری که وقتی وارد شهرهای این کشور می شوید با مزارع رنگارنگ و با طراوتی روبرو می شوید و احساس می کنید وارد بهشت شده اید. سالانه جشنواره ای از گل های لاله در این کشور برگزار می شود که می توانید برای تماشای آنها به این کشور سفر کنید و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرید. این جشنواره در میانه‌ی آوریل (اردیبهشت) آغاز می شود و بهترین زمان برای این کشور به شمار می رود است. برای تماشای این مناظر مبهوت کننده می توانید به مناطق Noordoostpolder و  باغ های کئوکنهوف (Keukenhof) بروید البته تنها به همین دو نقطه مختصر نمی شود و نقاط دیگری هم در این کشور وجود دارد که می توانید در آنها به تماشای مزارع مملو از گل بایستید.
کد مطلب: 85305
برچسب ها: بهار جهان گردشگری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *