۰
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱

آماده باش شهرداری تهران برای وزش باد شدید

مدیر کل خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خوشبختانه امروز شاهد آبگرفتی در سطح شهر تهران نبودیم و نیروهای ما برای بعدازظهر امروز که باد شدید پیش‌بینی شده است همراه با اره‌های موتوری در آمادگی کامل هستند.
آماده باش شهرداری تهران برای وزش باد شدید
مدیر کل خدمات شهری معاونت خدمات  شهری شهرداری تهران گفت: خوشبختانه امروز شاهد آبگرفتی در سطح شهر تهران نبودیم و نیروهای ما برای بعدازظهر امروز که باد شدید پیش‌بینی شده است همراه با اره‌های موتوری در آمادگی کامل هستند.
اصغر عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر شدت بارش باران در سطح شهر تهران گفت: امروز از صبح بارش‌ها به صورت نقطه به نقطه در ساعات مختلف شدت پیدا می‌کرد به شکلی که در هر ساعت در هر بخشی از شهر تهران به طور مثال شرق،‌غرب و یامرکز شدت بارش افزایش پیدا می‌کرد اما با این وجود شاهد آب‌گرفتگی در سطح معابر نبودیم.
وی افزود: البته با توجه به شدت بارش ممکن بود در معبری نیروهای ما برای ساعاتی درگیر موضوع می‌شدند؛ اما درهمین موارد نیز به معنای آبگرفتگینبود و نیروهای ما با توجه به بارش باران ازصبح امروز در مواردی که برخی از معابر نهرهایش دچار گرفتگی می شدند بلافاصله وارد عمل می شدند؛ لذا در سطح شهر آبگرفتگی مشاهده نشد. از صبح امروز تمامی معابر را از طریق مرکز مانیتورینگ رصد کردیم و با دیدن کوچکترین مشکلی نیروهای ما وارد عمل می‌شدند.
مدیر کل خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه ما در ارتباط مستقیم با سازمان هواشناسی هستیم و تحلیل‌های واقعی را از این سازمان دریافت می‌کنیم. بنابر پیش‌بینی‌ها آمادگی لازم را برای بارش‌ها و وزش‌باد شدید در روز جاری داریم به این ترتیب تمام نیروهای ما آماده هستند و حتی برای پیش‌بینی باد شدید اره‌های موتوری نیز آماده هستند. این آمادگی در نیروهای خدمات شهری تمامی مناطق وجود دارد.
کد مطلب: 85379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *