۰
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲

شوی تازه نتانیاهو برای متهم کردن ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی‌دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل‌انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی‌دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل‌انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امشب مدعی شد که ایران، برنامه‌ای مخفیانه برای ساخت سلاح هسته‌ای در پیش گرفته است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را، تشدید کرده است.
وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب ایران منتقل کرده است.
نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی مملو از سی‌دی، مدعی شد که 55 هزار صفحه مدرک مستدل از تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعه جهانی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گذاشته است
نتانیاهو گفت: ایران در پروژه‌ای موسوم به آماد در تلاش برای ساختن کلاهک هسته‌ای است. در ساختمانی در منطقه شورآباد تهران، ایران فعالیت‌های هسته‌ای نظامی را مخفی کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندین بار این جمله را تکرار کرد: «ایران با بی‌شرمی، دروغ می‌گوید. آنها دروغ می‌گویند که هیچ‌گاه برنامه‌ ساخت سلاح هسته‌ای نداشته‌اند.»
نتانیاهو به برنامه موشکی ایران هم اشاره کرد و با نام آوردن از شهاب 3، آن را موشکی دانست که «تل‌آویو، ریاض و مسکو» را در برد خود دارد و توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را دارد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خلال شوی تبلیغاتی خود، بارها فیلم سخنرانی و مصاحبه‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص نیت صلح‌آمیز تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای را پخش کرد و آنها را به دروغگو بودن متهم کرد.
نتانیاهو گفت: در چند روز آینده رئیس جمهور آمریکا درباره این توافق تصمیم خواهد گرفت. من مطمئنم او تصمیم درستی خواهد گرفت.
کد مطلب: 85838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *