۰
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲

دستگیری اخلالگران ارزی بعد از تصمیم ترامپ

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 30 تن از مخلان بازار ارز خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 30 تن از مخلان بازار ارز خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی عصر امروز در طرح برخورد با مخلان بازار ارز که توسط پلیس آگاهی به اجرا درآمد، گفت: در پی اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا و خروج از برجام از صبح امروز پلیس بر بازار ارز نظارت کامل داشته و تا عصر امروز 30 نفر از مخلان بازار ارز که متاسفانه تعدادی از آنها دارای سوابق قبلی نیز هستند، دستگیر شدند.
رحیمی با بیان اینکه انتظار می‌رود در شرایطی که دشمنان علیه مردم کشور فعالیت می‌کنند عده‌ای سودجو بخواهند فضا را ملتهب‌تر کنند، گفت: متاسفانه این افراد سعی در سوء استفاده از این فضا داشتند که با حضور پلیس دستگیر شدند.
رحیمی از ارائه هشدار به 36 واحد صرافی و فروش سکه خبر داد و گفت: از این تعداد نیز دو واحد پلمب گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه تمام متخلفان باید بدانند که پلیس با آنان برخورد خواهد کرد، افزود: شب گذشته نیز در جلسه‌ای که در ساعات پایانی شب با مسئولان بانک مرکزی داشتیم آنها قول دادند که تمام نیازهای منطقی شهروندان همچون نیازهای ارز دانشجویی و ... را به طور کامل رفع کنند و پلیس نیز در کنار دولت است.
رحیمی درباره فروش ارز در فضای مجازی و این ادعا که ارز را به دم در می‌برند، گفت: پلیس چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی بر این افراد نظارت دارد و حتی بسیاری از افرادی که امروز دستگیر شدند در کوچه‌های فرعی و نقاطی بودند که فکر نمی‌کردند دستگیر شوند.
کد مطلب: 86344
برچسب ها: ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *