۰
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰

واگذاری بدون نوبت تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت تا پایان اردیبهشت ماه در تهران و مشهد به روز می شود و دیگر نیازی به انتظار برای دریافت خط تلفن نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت تا پایان اردیبهشت ماه در تهران و مشهد به روز می شود و دیگر نیازی به انتظار برای دریافت خط تلفن نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید صدری در مراسم بهره برداری از مرکز عملیات مدیریت یکپارچه شبکه مخابرات ایران (NOC) در آستانه روز جهانی ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی این مرکز، موضوع سرویس دهی مشترکان را بهتر پیگیری کرده و ایرادات شبکه را به سرعت رسیدگی می کنیم.
وی با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز، ارائه سرویس به مشترکان در نقاط مختلف کشور و حتی نقاط دور افتاده از نظر کیفی قابل مدیریت و ارزیابی در کسری از ثانیه خواهد بود، تصریح کرد: با این وجود می توانیم به سرعت مشکلات سرویس کاربران مخابرات را رفع کنیم.
صدری با اشاره به اینکه در این مرکز، بالغ بر ۸۰ اپراتور مراحل مختلف شبکه را بررسی کرده و مشکلات را آنلاین بررسی و رسیدگی می کنند، اضافه کرد: در حال حاضر این مرکز برای خدمات ارتباطات ثابت (تلفن و اینترنت) راه اندازی شده است اما در برنامه داریم که در این زمینه مدیریت یکپارچه ای برای تلفن همراه نیز داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هزینه بهره برداری از این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی در مورد کیفیت اینترنت و انتقادی که وزیر ارتباطات به این سرویس داشت، گفت: یکی از ویژگیهای ناک مخابرات بررسی افت کیفیت شبکه اینترنت است و پیش بینی می کنیم درصد بالایی از نارضایتی مشترکان از پاسخگویی به موقع به سرویس، کاهش یابد. در این راستا برنامه ریزی برای افزایش شاخص های کیفی شبکه نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ساماندهی مرکز تماس ۱۱۸ و مرکز خرابی تلفن و نیز ساماندهی قبوض تلفنی را از جمله برنامه های مخابرات ایران برای سال ۹۷ عنوان کرد و اظهار داشت: به زودی سیستم متمرکزی برای مرکز تماس ۱۱۸، مرکز خرابی تلفن ۱۷ و مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ خواهیم داشت تا در اسرع وقت به سوالات مشترکان پاسخ داده شود.
صدری رفع نقص اطلاعات ۱۱۸ و مدیریت یکپارچه و متمرکز این مراکز را از جمله برنامه های در دست اقدام نام برد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درمورد آخرین وضعیت فیش های درانتظار تلفن در شهرهای مختلف گفت: ظرف چندماه آینده این مشکل را حل کرده و دیگر هیچ فیش در نوبتی نخواهیم داشت.
وی توضیح داد: تا پایان اردیبهشت، واگذاری تلفن ثابت در تهران و مشهد به روز و بدون نوبت خواهدشد و پس از آن ظرف چند ماه آینده، سایر استانها نیز این اتفاق می افتد و تمامی واگذاریهای تلفن ثابت به روز می شود.
صدری از حل مشکل تلفن هوشمند و رفع نارضایتی کاربران از این سرویس تا دو ماه آینده خبر داد.
 
کد مطلب: 86678
برچسب ها: مخابراتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *