۰
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

تهدید رهبران حماس ازسوی وزیر صهیونیستی

'گیلعاد اردان'، وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی، خواستار از سرگیری قتل هدفمند رهبران جنبش فلسطینی حماس شد.
'گیلعاد اردان'، وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی، خواستار از سرگیری قتل هدفمند رهبران جنبش فلسطینی حماس شد.
اردان امروز(سه شنبه) در گفت وگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت وابسته به این رژیم گفت: باید با برقراری دوباره کشتارهای هدفمند، رهبران حماس را به پناه بردن به زیرزمین و احساس خطر کردن درباره ادامه زندگی شان وادار کنیم.
وی افزود: کشتار هدفمند رهبران حماس بخشی از راه حل اوضاع نوار غزه است. وقت آن است رهبران حماس بهای سازماندهی این حملات تروریستی را بپردازند. آنها، از جمله 'یحیی سینوار' و دیگران می گویند که در آرزوی کشته شدن در نزدیکی دیوار مرزی هستند، پس خوب است شرایط را برای این کار فراهم کنیم.
در حالی که دوشنبه، همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در قدس، تظاهرات ده‌ها هزار فلسطینی در مرز غزه به خشونت کشیده شد و 52 کشته و 2 هزار و 200 زخمی به جا گذاشت، وزیر امنیت عمومی اسرائیل گفت که نیروهای امنیتی این رژیم برای روزی به یادماندنی در تاریخ اعتراضات و درگیری هایی آماده می شوند که حماس برای دامن زدن به آن در مرز غزه در تلاش است.
به گفته اردان، حماس دچار بحران است و می خواهد افکار عمومی غزه را از شکست خود در زمینه اداره زندگی روزمره مردم منحرف کند.
کمپین فلسطینی های ساکن غزه تحت عنوان 'راهپیمایی بازگشت بزرگ' جمعه پیش وارد هفتمن هفته خود شد. هدف از این کمپین بازگشت فلسطینی ها به سرزمین مادری شان است.
 
کد مطلب: 86748
برچسب ها: حماس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *