کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تدوین قانون برای حمایت از استارت آپها

25 ارديبهشت 1397 ساعت 17:37

معاون وزیر کار از الگوسازی در حوزه کسب و کارهای نوآورانه خبر داد و گفت: در حوزه استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا باید قوانین حمایتی داشته باشیم.


معاون وزیر کار از الگوسازی در حوزه کسب و کارهای نوآورانه خبر داد و گفت: در حوزه استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا باید قوانین حمایتی داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، عیسی منصوری امروز در دورهمی کارآفرینی که با حضور استارت‌آپ‌ها، در مجموعه وزارت کار برگزار شد اظهار کرد: به این دورهمی به عنوان برنامه‌ای که تکرار کنیم و  عده‌ای جمع شوند، نگاه نمی‌کنیم و نقش وزارت کار این نیست که محل برگزاری و کافه کارآفرینی باشد.
وی ادامه داد: با وجود آنکه مایلیم که این برنامه تداوم یابد ولی بیشتر به دنبال الگوسازی در حوزه کسب‌وکارها هستیم تا به استان‌ها، دستگاه‌ها و رشته فعالیت‌های دیگر برود.
منصوری گفت: وزارت کار تلاش کرده در فضای جدیدی که در حوزه کسب‌وکارهای نوآورانه در بخش خصوصی شکل گرفته نقش تسهیل‌گری را در سطح دستگاه‌های دولتی و نظام اجرایی کشور ایجاد کند.
 به گفته وی نظام اجرایی کشور برای مدیریت و کمک کردن به این نوع ارتباطات آمادگی لازم را ندارد و برگزاری چنین محفلی با هماهنگی و نقش آفرینی ویژه وزارت کار در راستای شکل گیری این ارتباط صورت گرفته است.
وی با اشاره به همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کسب و کارهای نوآورانه گفت: برنامه ما در آینده نزدیک برگزاری رویدادهای تخصصی و منطقه‌ای است و تلاش می‌کنیم در این زمینه نقش تسهیلگر را ایفا کنیم.
منصوری در پایان با بیان اینکه دورهمی امروز در حوزه فرهنگ و هنر است اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این دورهمی شبکه‌سازی است تا در آینده استارت‌آپ‌هایی در این زمینه شکل بگیرد و بتوانیم اکوسیستم کارآفرینی حوزه فرهنگ و هنر را شکل بدهیم.


کد مطلب: 86777

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/86777/لزوم-تدوین-قانون-حمایت-استارت-آپها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir