کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پخش مسابقات جام جهانی با مجوز ناجا

26 ارديبهشت 1397 ساعت 16:12

سخنگوی شورای صنفی نمایش سازمان سینمایی از امکان پخش فوتبال های جام جهانی در سینماها در صورت صادر شدن مجوز از طرف نیروی انتظامی خبر داد.


سخنگوی شورای صنفی نمایش سازمان سینمایی از امکان پخش فوتبال های جام جهانی در سینماها در صورت صادر شدن مجوز از طرف نیروی انتظامی خبر داد.
غلامرضا فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تصمیم گیری برای نمایش فوتبال‌های جام جهانی در سینما ها گفت: ظاهراً نیروی انتظامی با نمایش بازی های فوتبال جام جهانی در سینماها موافقت کرده بنابراین باید مجوزهای قانونی توسط شورای مربوطه رسما صادر شود.
وی با اشاره به اینکه انجمن سینماداران باید سینماهایی که شرایط پخش فوتبال را دارند به نیروی انتظامی معرفی کنند، توضیح داد: در ادامه نیز مجوزهای لازم در این زمینه از سوی نیروی انتظامی صادر می شود و در واقع شرایط کار محیا خواهد شد.
فرجی تاکید کرد: البته سینمادارها نیز باید از تهیه کننده ها و صاحبان آثاری که فوتبال در زمان نمایش فیلم آنها پخش می شود رضایت و مجوز لازم را دریفات کنند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش توضیح داد: با توجه به قوانین و ضوابط شورای صنفی نمایش، سینمادار نمی تواند در زمان اکران فیلم، فوتبال نمایش دهد و به همین دلیل تاکید می کنیم که سینمادار باید مجوز لازم را از صاحبان فیلم هایی که سانس نمایش آثارشان با نمایش فوتبال تداخل دارد، نیروی انتظامی و اداره اماکن عمومی کسب کند و در صورت داشتن این مجوزها ما هم ممانعتی نمی کنیم.
به گزارش ایرنا، جام جهانی فوتبال 2018 از اواخر خرداد ماه امسال در روسیه برگزار خواهد شد که ایران نیز در دوره مقدماتی سه بازی با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا خواهد داشت.


کد مطلب: 86868

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/86868/پخش-مسابقات-جام-جهانی-مجوز-ناجا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir