۰
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷

سوپراستارهای خسیس

انعام دادن در برخی کشورها رسم است. انعام، هر چقدر هم که ناچیز باشد، می تواند درآمد کارکنان رستوران را تا حد زیادی افزایش دهد، بنابراین نباید آنها را ناامید کرد. با تمام اینها، برخی از ستاره ها هستند که با وجود سرمایه های کلان خود از این کار سر باز می زنند. اگر دوست دارید ستاره های خسیسی را که از انعام دادن فراری اند بشناسید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
سوپراستارهای خسیس
انعام دادن در برخی کشورها رسم است. انعام، هر چقدر هم که ناچیز باشد، می تواند درآمد کارکنان رستوران را تا حد زیادی افزایش دهد، بنابراین نباید آنها را ناامید کرد. با تمام اینها، برخی از ستاره ها هستند که با وجود سرمایه های کلان خود از این کار سر باز می زنند. اگر دوست دارید ستاره های خسیسی را که از انعام دادن فراری اند بشناسید، در ادامه مطلب همراه مان باشید. انعام دادن در برخی کشورها رسم است. انعام، هر چقدر هم که ناچیز باشد، می تواند درآمد کارکنان رستوران را تا حد زیادی افزایش دهد، بنابراین نباید آنها را ناامید کرد. با تمام اینها، برخی از ستاره ها هستند که با وجود سرمایه های کلان خود از این کار سر باز می زنند. اگر دوست دارید ستاره های خسیسی را که از انعام دادن فراری اند بشناسید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
1. کندال جنر

در سال 2017 یکی از رستوران ها عکسی از صورت حساب 24 دلاری کایلی جنر را در اینترنت منتشر کرد و زیر آن نوشت که کندال هیچ انعامی برای صورت حسابش نداد. اگرچه این پست دقایقی پس از انتشار پاک شد اما عکس العمل های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. خود کندال نیز در جواب این پست در توییترش نوشت: «من انعامم را نقدی پرداخت کردم.» صاحب رستوران نیز در جواب او نوشت: «تو یک دروغگویی اما این مهم نیست، مهم این است که من دیگر به تو هیچ اعتمادی ندارم.»
2. جرمی پیون

جرمی پیون، بازیگر آمریکایی، در سال 2007 با رفتاری عجیب از خود عکس العمل عموم را برانگیخت. او یک بار به رستورانی لوکس به نام «Nobu» در دنور رفت و در آخر یکی از DVD  های خودش را به جای انعام روی میز گذاشت. طبق گزارشات، او بدون رزرو کردن میز، با 12 نفر از دوستانش وارد رستوران شد و به دنبال میز خالی می گشت. آن شب هم یکی از شب های شلوغ آن رستوران بود و میز خالی هم به سختی پیدا می شد، با این وجود صاحب رستوران برای آنها میزی را آماده کرد. اما در نهایت، زمانی که جرمی در حال بیرون رفتن از رستوران بود رو به صاحب رستوران کرد و گفت: «اگرچه کاری نکرده ای اما مرسی»  
اگر چه پیون عاشق مجموعه رستوران های نوبو است اما رفتار تحقرآمیز او باعث شده که دیگر اجازه ورود به این این مجموعه رستوران ها را نداشته باشد.
3. کرستن دانست

گزارشات حاکی از ان است که کرستن دانست با افرادی که سطح مالی پایینی دارند، رفتار خوبی ندارد. او حتی هیچگاه به کارکنان رستوران هایی که در آنجا غذا می خورد، انعام نمی دهد. به عنوان مثال رستوران معروفی در نیویورک صورت حساب 233 دلاری او را به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: «کرستن دانست هیچ انعامی برای این قبض پرداخت نکرد.» چطور می شود که یک ستاره هالیوودی با آنهمه ثروت از دادن یک انعام فراری باشد؟!
4. تایگر وودز

مجله فوربز ارزش خالص دارایی های تایگر وودز را 740 میلیون دلار تخمین زد. با این ثروت، ما نمی توانیم تصور کنیم که او در دادن انعام خساست به خرج می دهد. در سال 2011، او 5 دلاری خود را که به عنوان انعام به یکی از خدمه ها داده بود، پس گرفت چون یادش آمد که قبلا به سرخدمه آنها انعام داده است.
5. مدونا

مدونا تاکنون 300 میلیون از آلبوم هایش را در سراسر جهان فروخته است اما این بدین معنی نیست که او با آنهمه ثروت دست و دلباز می شود. گزارشات بسیاری در مورد رفتار بد او در رستوران ها منتشر، به عنوان مثال زمانی که او به همراه همسرش گای ریچی به رستورانی در لندن رفتند، به ازای 400 دلار فیش غذایشان، تنها 18 دلار انعام دادند. آیا این رفتار برای ستاره درجه یک هالیوود عجیب نیست؟!
6. مایکل جردن

طبق آمار مجله فوربز، مایکل جردن یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان است اما این موفقیت او منجر به بخشندگی اش نشد. در سال 2016 شایعات بسیاری در مورد این که او هیچ انعامی در رستوران ها نمی دهد، منتشر شد. اصلا شاید یکی از دلایل پولداری او همین خساست اش باشد. کسی چه می داند؟!
7. مارک زاکربرگ

بی شک ما از برنامه نویس یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی آنلاین، فیسبوک، انتظار داریم که پس از غذا خوردن انعام بپردازد اما گویی انتظار ما بیهوده است. گزارشات بسیاری در مورد این که او رستوران را بی انعام ترک می کند، وجود دارد. به عنوان مثال او و همسرش برای قبض 32 یورویی خود، هیچ انعامی نپرداختند، نمی توان این رفتار او را پای حواس پرتی اش گذاشت زیرا که او شب قبل هم همین رفتار را در رستوران دیگری تکرار کرد.
8. دواین جانسون

دواین جانسون هم جزو ستاره های دیگری است که در انعام دادن خساست به خرج می دهد. شاید او از این که نامش به عنوان ستاره ای خسیس در اینترنت پخش شود، واهمه ای ندارد. یک بار گزارش شد که او از یک رستوران لوکس درخواست کرد که به خاطرش رستوران را زودتر از همیشه باز کنند اما در ازای لطفی که آنها کردند تنها 7 دلار انعام داد. به قول صاحب رستوران: «دواین جانسون از نظر من ستاره نیست، بلکه یک آدم خسیس است.»
9. مایلی سایرس

چندین بار خساست مایلی سایرس هم سوژه عام و خاص شد. در سال 2009، او و خواهرش به رستورانی در کالیفرنیا رفتند و به ارزش 70 دلار استیک و پنیر سفارش دادند اما در نهایت به جای انعام یک تخم غاز بزرگ روی میز گذاشتند. یکی از صاحبین رستورانی مشهور می گوید: «اصلا مایلی سایرس نمی دانست که باید در کنار پرداخت صورت حساب، انعامی را نیز کنار بگذارد.»
10. بریتنی اسپیرز

یک بار برتنی اسپیرز برای صورت حساب 251 دلاری خود هیچ انعامی پرداخت نکرد. البته نمی توان این مورد را پای خسیس بودنش گذاشت، زیرا که او چندین بار بیش از مبلغ صورت حساب انعام پرداخت کرده است. به عنوان مثال یک بار برای صورت حساب 30 دلاری خود 100 دلار انعام کنار گذاشت. اما خب برای مردم و صاحبان رستوران همان چند بار هم کافی ست تا او را فردی خسیس بخوانند.
11. شان پن

در سال 2005 خبرهای زیادی در مورد انعام ندادن شان پن در یک رستوران منتشر شد که چهره این ستاره را به ستاره ای خسیس تبدیل کرد. گفته شده که شان پن پس از پرداخت صورت حساب 450 دلاری اش، هیچ انعامی نداده است. شاید او این کار را از همسر قبلی اش، مدونا، یاد گرفته است!
منبع:برترینها
کد مطلب: 87020
برچسب ها: هنرمندان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *