۰
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸

آقای قلعه‌نویی درهیات مدیره استقلال دکور نیستم

جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال معتقد است استقلال پتانسیل حضور در جمع چهار پایانی قهرمانی آسیا را داراست. فقط نیاز به کمی تلاش و برنامه‌ریزی دارد
جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال معتقد است استقلال پتانسیل حضور در جمع چهار پایانی قهرمانی آسیا را داراست. فقط نیاز به کمی تلاش و برنامه‌ریزی دارد
به گزارش ايلنا، جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال معتقد است استقلال پتانسیل حضور در جمع چهار پایانی قهرمانی آسیا را داراست. فقط نیاز به کمی تلاش و برنامه‌ریزی دارد. با قراب در خصوص دلخوری‌های قلعه نویی از هیات مدیره صعود تیم به جمع هشت تیم و همچنین نبودن خیلی از استقلالی‌ها در مراسم جشن قهرمانی آبی‌ها صحبت کردیم
به جمع هشت تیم پایانی قهرمانی آسیا راه یافتید.
باید به بازیکنان و هواداران تیم بابت این اتفاق تبریک بگویم. برد خیلی خوبی را مقابل ذوب آهن به دست آوردیم البته نباید از شایستگی‌های این این تیم اصفهانی به سادگی عبور کرد. آنها در لیگ نتایج خیلی خوبی گرفتند در بازی رفت هم مقابل ما به پیروزی رسیده بودند.
دوست دارید در مرحله بعدی با کدام تیم رو به رو شوید؟
ما امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که جزو چهار تیم پایانی باشیم. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی مناسب این اتفاق صورت بگیرد. استقلال امسال این پتانسیل را دارد که حتی در فینال آسیایی هم حضور داشته باشد.
شاید در مرحله بعدی یک دربی ایرانی در آسیا برگزار شود.
اگر این اتفاق بیفتد قطعا بازی از حساسیت بالایی برخوردار خواهد شد. هم استقلال و هم پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارند و جزو تیم‌های موفق لیگ ایران به شمار می‌روند. اگر در آسیا این دربی برگزار شود به دنبال برد هستیم.
امیر قلعه نویی بعد از پایان بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرد از اعضای هیات مدیره استقلال بابت این که مانع فحاشی هواداران به وی نشدند ناراحت است.
اتفاقا من و پسرم امیر قلعه نویی را بعد از پایان بازی دیدیم و حتی با هم خوش و بش هم کردیم. شاید باورتان نشود من در طول بازی آنقدر استرس داشتم که اصلا متوجه اتفاقات اطراف خودم نشدم. حتی من دیروز شنیدم که وسط زمین نیز درگیری‌هایی صورت گرفته. این اتفاق را هم ندیده بودم. اگر امیر قلعه نویی از اتفاقاتی که برایش به وجود آمده ناراحت است من به عنوان عضو هیات مدیره استقلال از وی معذرت‌خواهی می‌کنم.
قلعه نویی در مصاحبه‌ای گفته از شما بعید است که اعلام کنید وی عصبانی بوده که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.
من در آن مصاحبه از ایشان دفاع کردم. کار من در هیات مدیره مشخص است. باید به قلعه نویی بگویم امیرخان مثل مجسمه در هیات مدیره نیستم که هیچ کاری را انجام ندهم من شبانه روز برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنم و به نوعی در هیات مدیره دکور نیستم تنها ایرادم این است که عاشق استقلال هستم. حتی در طول بازی ما با اعضای هیات مدیره ذوب آهن کنار هم نشسته بودیم یکی از اعضای آنها به شدت استقلالی بود و در طول بازی مدام با یکدیگر صحبت می‌کردیم. او می‌گفت می‌خواهم اگر ذوب آهن در این بازی برنده شود پول خوبی به قلعه نویی می‌دهیم تا بازیکنان خوبی را برای فصل آینده خدمت بگیرد که من در پاسخ به او گفتم برد این بازی برای ماست. حالا چون او استقلالی بود و در هیات مدیره ذوب آهن حضور دارد باید بگوییم آدم بدی است؟ قلعه نویی باید بداند امثال من و جباری استقلالی‌های اصیل هستیم و همیشه برای منفعت باشگاه استقلال تلاش می‌کنیم. من که نمی‌توانستم به وسط زمین چمن بروم و به مردم بگویم فحش ندهید. بازی آسیایی است و قوانین خاص خودش را دارد.
قبول دارید کار هواداران استقلال خوب نبوده است؟
باید بگویم امیر قلعه نویی یک استقلالی است و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است و نباید این اتفاقات برایش در ورزشگاه آزادی صورت می‌گرفت.
خیلی از استقلالی‌ها به مراسم جشن قهرمانی دعوت نشده بودند علت خاصی داشت؟
جالب است بدانید 12 شب بعد از بازی مقابل ذوب آهن گفتند فردا جشن است و به همین دلیل خیلی‌ها را نتوانستیم به مراسم دعوت کنیم. خانواده حجازی، احدی، مظلومی و خیلی‌های دیگر در مراسم حضور نداشتند و من به عنوان عضو هیات مدیره از آنها معذرت‌خواهی می‌کنم.

 
کد مطلب: 87124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *