کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع ابهام از ماجرای غذاخوردن یک دیپلمات!

31 ارديبهشت 1397 ساعت 10:52

طی روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک دیپلمات را نشان می دهد که هنگام سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول در حال غذا خوردن است.


طی روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک دیپلمات را نشان می دهد که هنگام سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول در حال غذا خوردن است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،پس از انتشار این تصاویر، اعلام شد که این فرد، ایرانی نیست و عضو هیات پاکستان است که طبق تصاویر منتشر شده، در کنار هیات ایرانی نشسته است. عکسی که از هیات پاکستان در این اجلاس منتشر شده، نشان می دهد که هیات پاکستانی در کنار هیات ایرانی بود و زاویه دوربین هنگام سخنرانی حسن روحانی به گونه ای بود که تصویر فرد پاکستانی مشخص بود. در عکسی که از هیات پاکستانی مشخص شده، فرد یادشده نفر دوم از سمت راست است.
اما در این میان توضیح غیر رسمی یکی از اعضای هیات ایرانی در اجلاس استانبول در خصوص ویدیوی منتشر شده از غذا خوردن این فرد جلوی دوربین ها، ابهامات را رفع می کند. به گفته این عضو هیات ایرانی، فرد مربوطه عضو هیات پاکستان بود.  وی گفت : رییس جمهور ما سخنران دوم جلسه بود.  بعد از افتتاحیه اذان گفتند و فورا برای روسا در سینی های چوبی افطار آوردند.  برای بقیه زیر صندلی هایشان یک باکس افطاری گذاشته بودند. سخنران اول امیر کویت بود که واقعا فضاحت بود چون در زمان سخنرانی او، از یک طرف مشغول آوردن سینی های غذای سران بودند و سران هم مشغول خوردن. سخنران بعدی ما بودیم و دکتر روحانی هم با اکراه سخنرانی کرد.  ما هم که همگی مسافر بودیم مثل آقاها نشستیم و گوش دادیم. البته راستش غذا هم نداشتیم. ظاهرا یک شیرپاک خورده ای کل باکس های غذای هیات ایرانی را برده بود! هرچه گشتیم چیزی نبود.
 


کد مطلب: 87180

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/87180/رفع-ابهام-ماجرای-غذاخوردن-یک-دیپلمات

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir