۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵

اخبار عجیب درباره پرسپولیس و گرشاسبی

یکی از دغدغه های این روزهای هواداران سرخ موضوع پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است که هنوز محرومیت آن برطرف نشده است.
یکی از دغدغه های این روزهای هواداران سرخ موضوع پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است که هنوز محرومیت آن برطرف نشده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیسی ها چند وقتی است که با مذاکرات مثبت با ریزه اسپور ، اینفانتینیو و دادگاه cas سعی در بخشیده شدن یکی از پنجره های نقل و انتقالاتی خود برای حضور در بازار خرید بازیکن در فصل تابستان هستند.
هرچند که مصاحبه های گرشاسبی طی چند روز اخیر حسابی سرخ ها و طرفدارانش را برای این مهم ناامید کرده است اما منبع غیر رسمی موثق نزدیک به باشگاه خبری را در اختیار خبرنگار ایسکانیوز قرار داده است که می تواند موجب شادی هواداران این تیم شود.
این فرد که نمی خواست نامش فاش شود گفت: طی صحبت های خصوصی گرشاسبی با نزدیکانش در باشگاه به نظر می آید که دادگاه cas به مسوولان باشگاه اعلام کرده اند که مستنداتشان مورد قبول واقع شده و در روزهای شنبه یا یکشنبه این خبر به صورت رسمی اعلام و ابلاغ می شود.
اگر این خبر صحت داشته باشد می تواند سرخ ها را در آسیا و همچنین رقابت های لیگ برتر امیدوار کند و باید شاهد حضور پرقدرت این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشیم.
راست و دروغش گردن راوی، اما گفته می شود مصاحبه های اخیر گرشاسبی برای این است که به هواداران نشان دهد چه کار بزرگ و تقریبا ناشدنی را انجام داده تا آنها به راحتی از کنار این دستاورد بزرگ نگذرند!
کد مطلب: 87418
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *