۰
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

داد برخی از نمایندگان مجلس درآمد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ضمن انتقاد از منتفی شدن طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور می‌توانست از این فرصت برای دفاع از عملکرد اقتصادی خود بهره گیرد.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس ضمن انتقاد از منتفی شدن طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور می‌توانست از این فرصت برای دفاع از عملکرد اقتصادی خود بهره گیرد.
به گزارش تسنیم، حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس‌جمهور از سوی برخی نمایندگان، اظهار داشت: سوال از رئیس‌جمهور وظیفه قانونی وکلای ملت است و آنها می‌توانند از این ابزار نظارتی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان برخلاف ادعاهای مطرح شده هزینه‌هایی برای کشور نخواهد داشت، ادامه داد: غرور رئیس‌جمهور و دولتمردان سبب شده که آقای روحانی به مجلس نیاید و هرگاه بحث سوال پیش می‌آید افرادی بسیج می‌شوند تا این اتفاق نیفتد.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه جمعی از نمایندگان برای حفظ کیان اقتصادی کشور و دفاع از کسانی که به دلیل سپرده‌گذاری در موسسات مالی و اعتباری دچار مشکلات متعددی شدند، سوالی را از رئیس جمهور مطرح کرده‌اند، افزود: اگر ایرادی در کار تیم اقتصادی دولت نیست چرا رئیس‌جمهور در مجلس حاضر نمی‌شود تا در این‌باره توضیح دهد. اتفاقا رئیس‌جمهور باید از طرح سوال استقبال و از این فرصت قانونی برای دفاع از عملکرد خود و تیم اقتصادیش استفاده کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: این چندمین بار است که جمعی از نمایندگان سوال از رئیس‌جمهور را مطرح می‌کنند اما آقای رئیس‌‌جمهور تمام کابینه و معاون پارلمانی و حقوقی خود را بسیج می‌کند تا نمایندگان سوال را پس بگیرند.
وی افزود: چرا برخی از وزرا دست به دامان نمایندگان می‌شوند و هزار و یک وعده می‌دهند و هزار و یک نفر را واسطه می‌کنند که سوال خود را از رئیس‌جمهور پس بگیرد. به نظر می‌رسد برخی از افرادی که مدعی اجرای قانون و برقراری دموکراسی هستند، نمی‌خواهد قانون اجرا شود.

**برخی نمایندگان با یک تماس امضای خود را پس می‌گیرند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با ابراز اینکه متاسفانه برخی از نمایندگان با یک تماس امضای خود را پس می‌گیرند، گفت: برخی از نمایندگان درباره دلیل پس‌گیری امضا خود عنوان می‌کنند که به بنده قول دادند تا فرماندار حوزه را عوض کنند و اگر امضای خود را پس نگیرم فرماندار عوض نمی‌شود. به برخی وعده‌های دیگری دادند.
مقصودی با بیان اینکه گویا رئیس‌جمهور با نمایندگان لج‌بازی می‌کند، گفت: آقای رئیس جمهور ادعای شفاف‌سازی دارد، اما حاضر نیست در مجلس حاضر شود و به صورت شفاف در این‌باره توضیح دهد.
کد مطلب: 88032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *