۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

تیم ملی والیبال توان پیروزی مقابل برزیل را دارد

کارشناس والیبال ایران گفت: در بازی مقابل چین قدرت خود در آسیا را نشان دادیم و اگر دچار احساسات نشویم توان پیروزی مقابل برزیل را هم داریم.
کارشناس والیبال ایران گفت: در بازی مقابل چین قدرت خود در آسیا را نشان دادیم و اگر دچار احساسات نشویم توان پیروزی مقابل برزیل را هم داریم.
به گزارش مهر، ابراهیم وطن پرست درباره پیروزی تیم ملی مقابل چین گفت: تیم ملی در مقابل چین هدفمند و با برنامه پیش رفت. در بازی روز گذشته ملی پوشان هویت واقعی والیبال ایران و قدرت خود در آسیا را نشان دادند.
او در ادامه افزود: تیم ملی با سرویس های هدفمند، دریافت های چین را با مشکل مواجه کرد، سرعت حملات چینی ها را گرفت و توانستیم با حفظ این روند بازی را در دست بگیریم.
ملی پوشان امروز در دومین بازی هفته سوم مقابل برزیل قرار خواهند گرفت. وطن پرست درباره این بازی گفت: برزیل یکی از برترین تیم های دنیا است. برزیل تیم کامل و با تجربه ای است، بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ملی پوشان سابقه پیروزی مقابل این تیم را دارند. تیم ملی توان پیروزی مقابل برزیل را خواهد داشت اگر با برنامه عمل کند و دچار احساسات نشود. همانند روز گذشته با سرویس های خوب بتوانیم دریافت تیم مقابل را با مشکل مواجه کنیم می توانیم پیروزی شویم.
کارشناس والیبال درباره نتایج کلی تیم ملی از هفته نخست رقابت ها تا به امروز اظهار کرد: تجربه نشان داده است در چند سال اخیر شروع خوبی را در لیگ جهانی نداشته ایم. این دوره نیز در لیگ ملت ها این اتفاق رخ داد. روز به روز بهتر می شویم. در هفته دوم رقابت ها باخت مقابل ژاپن ناباورانه بود. در ادامه مقابل آرژانتین به برتری رسیدیم، در مقابل ایتالیا نیز خوب عمل کردیم. در بازی مقابل کانادا اگر با برنامه تر عمل می کردیم توان پیروزی را داشتیم.
وطن پرست در ادامه با تاکید بر پیروزی مقابل چین گفت: هفته سوم شروع خوبی داشتیم و با برتری مقابل چین نشان دادیم فراتر از آسیا هستیم.
ابراهیم وطن پرست در پایان گفتگو با خبرنگار مهر برای تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ ملت ها آرزوی موفقیت کرد.
کد مطلب: 88268
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *