۰
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۵

ركود شديد در رشد درآمد فيس‌بوك

بنابراين با توجه به اين گزارش ارزش سهام فیس‌بوک ساعاتی بعد از اعلام گزاش مالی جدیدش با افت مواجه شد و به زیر ۲۴ دلار رسید که کمترین میزان ارزش سهام این شرکت تا به حال بوده است.
 ایسنا: پس از تبديل شدن شبكه اجتماعي فيس‌بوك به يك شركت با سهامي عام، نخستين گزارش مالي اين شركت اعلام شده كه از ركود و افت ميزان سود در آن شركت حكايت دارد.

بر اساس گزارش‌هاي مالي جديد، در حال حاضر شركت فيس‌بوك رشد مالي محسوسي نداشته است. البته با توجه به پذيرش تبليغات كه به گفته مديران اين شركت رشد مناسبي داشته، اما هنوز چشم‌انداز دقيقي از ميزان سود و يا آينده آن تهيه نشده است كه اين موضوع از ديد مديران اين شبكه اجتماعي نامشخص است و روند رو به افزايش نا اميدي از سرمايه‌گذاري براي تبليغات در اين شركت حكايت دارد.

بنابراين با توجه به اين گزارش ارزش سهام فیس‌بوک ساعاتی بعد از اعلام گزاش مالی جدیدش با افت مواجه شد و به زیر ۲۴ دلار رسید که کمترین میزان ارزش سهام این شرکت تا به حال بوده است.

با اين حال مارك زوكربرگ، مدير اجرايي ۲۸ ساله اين شركت گفته است: نتايج دلگرم كننده‌اي از تبليغات جديد در اين شبكه اجتماعي به چشم ميخورد و آينده روشن تري براي سرويس‌هاي تحت تلفن همراه آن پيش‌بيني ميكنيم.

گردش مالی فیس‌بوک در سه ماهه اخیر ۱.۰۸۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به دوره گذشته خود حدود ۱۲ درصد رشد داشته است. مديران و تحليلگران آن شركت معتقدند که بازار تبلیغات موبایل به زودی با رشد بزرگی همراه خواهد شد و همین موضوع سرعت رشد فیس‌بوک را افزایش می دهد.

مدير اقتصادي و امور درآمدي فيس‌بوك نيز گفته است: هزينه‌هاي عملياتي در نيمه دوم سال جاري نسبت به سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است.

با توجه به موضوعات گفته شده فیس‌بوک اعلام کرده که هم اکنون ۹۹۵ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد که نسبت به آمار ماه مارس که ۹۰۱ میلیون کاربر بود، رشد داشته اما هنوز به عدد ايده‌آل یک میلیارد نفر نرسیده است. به گفته مديران فيس‌بوك ، ۵۵۲ میلیون كاربر هر روز به آن سر می زنند.
کد مطلب: 887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *