۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷

پخش تیزر نظامی در برنامه جام جهانی

شبکه سه سیما در جریان پخش زنده بازی‌ فوتبال انگلستان و تونس در جام جهانی، به پخش تیزری اقدام کرد که مرتبط با موضوع جنگ و دستاوردهای نظامی ایران در مقابله با دشمن بود.
شبکه سه سیما در جریان پخش زنده بازی‌ فوتبال انگلستان و تونس در جام جهانی، به پخش تیزری اقدام کرد که مرتبط با موضوع جنگ و دستاوردهای نظامی ایران در مقابله با دشمن بود.
به گزارش ایسنا، این روزها همه در تب و تاب بازی‌های جام جهانی و بازی حساس تیم ملی کشورمان در مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا هستند. در این میان شبکه سه سیما اقدام به پخش تیزری نظامی کرد که ارایه نشدن هیچ‌گونه توضیحی و نیز نامرتبط بودن آن با حال و هوای رقابت‌های ورزشی جام جهانی ۲۰۱۸ بحث و برداشت‌هایی ایجاد کرد.
در این تیزر، با معرفی تصویری دستاوردها و اختراع‌های ایران در حوزه تولید تجهیزات جنگی همچون گونه‌های مختلف موشک و تانک، در نهایت اعلام شد که در صورت اقدام نظامی غرب علیه ایران، دو اتفاق خواهد افتاد: یکی این‌که موشک‌های ایران و حزب‌الله لبنان، بلافاصله تل‌آویو را با خاک یکسان خواهند کرد، دیگر این‌که ناوشکن‌های ایران با انسداد تنگه‌ی هرمز، ۳۰ درصد نفت مورد نیاز دنیا را بلوکه و از چرخه خارج می‌کنند.
واکنش مخاطبان که تمام حواسشان به جام جهانی بوده است، نسبت به تماشای این تیزر مختلف بوده است. به گونه‌ای که برخی‌ تصور کردند جنگی محتمل شده که اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن ضرورت یافته است.
اما واقعیت ماجرا چیست؟
این تیزر در واقع یک قسمت از مجموعه‌ای است که «اغرار» نام دارد؛ مجوعه‌ای درباره توانایی‌ها و دستاوردهای ایران که گویا قرار شده در قسمت‌های محتلف، در حوزه موفقیت‌های دارویی، پزشکی، علمی، صنعتی و نظامی، در خلال برنامه‌های پرمخاطب پخش شود. در واقع دستاوردهای نظامی نیز بخشی از این مجموعه تیزر بوده که شامگاه دوشنبه در قالب برنامه ۲۰۱۸ بین دو نیمه بازی انگلستان و تونس پخش شد.
گویا پخش این تیزرها در شبکه سه سیما ادامه‌دار خواهد بود.
کد مطلب: 88997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *