۰
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

کت جنجالی ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا به دیدار آن دسته از فرزندان مهاجران رفت که طبق سیاست دولت فدرال از خانواده‌هایشان جدا شده اند.
کت جنجالی ملانیا ترامپ
ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا به دیدار آن دسته از فرزندان مهاجران رفت که طبق سیاست دولت فدرال از خانواده‌هایشان جدا شده اند.
به گزارش جماران، وی در این برنامه از یک مرکز نگهداری این کودکان در ایالت تگزاس بازدید کرد. اینها از بیش از 2300 کودکی هستند که از والدینشان جدا شده‌ اند.
سفر او به این ایالت در حالی صورت گرفت که دونالد ترامپ روز چهارشنبه دستوری اجرایی امضاء کرد که براساس آن از جدایی کودکان از خانواده هایشان جلوگیری می شود.
جداسازی کودکان مهاجران از خانواده‌ هایشان انتقادهای زیادی را در داخل و خارج آمریکا به دنبال داشت.
دونالد ترامپ روز چهارشنبه تاکید کرده بود که ایوانکا ترامپ، دخترش، ملانیا ترامپ، همسرش و شخص او مایل به مشاهده جدایی کودکان مهاجران از خانواده هایشان نیستند.
دیدار ملانیا ترامپ بنا بود به وجهه رئیس‌جمهور آمریکا کمک کند اما هنگام ترک واشنگتن او کتی به تن داشت که پشتش نوشته شده بود: "خیلی برایم اهمیتی ندارد ".
ملانیا در بازگشت از تگزاس باز هم این کت را پوشیده بود.
 
استفانی گریشام سخنگوی ملانیا به رسانه‌ های آمریکا گفت: این فقط یک کت است و انتخاب آن دلیل خاصی نداشته است.
اما گزارش شده که این کت مخصوص، از یک مجموعه سال 2016 شرکت زارا بوده و احتمال خرید تصادفی آن بعید به نظر می‌ رسد.
شاید پوشیدن این کت تلاشی باشد برای فاصله گرفتن از سیاست‌ های شوهرش و یا شاید او بخواهد تاکید کند که حق دارد دستور کار متمایزی داشته باشد.
بسیاری از مردم پوشیدن این کت را به عنوان کوچک شمردن نگرانی مردم در مورد بیش از 2300 کودک جداشده از والدینشان تعبیر کرده‌ اند.
ملانیا ترامپ در اواخر هفته جاری، بیانیه‌ ای بی سابقه علیه سیاست جدا کردن فرزندان از مهاجران بدون مدرک در آمریکا منتشر کرد.
سخنگوی او گفت که سفر بانوی اول آمریکا برای دیدار از کودکان در تگزاس، صد در صد ایده خود ملانیا ترامپ بوده است(اگرچه او افزود که شوهرش از این اقدام حمایت می‌کرد).
این اولین باری نیست که او چنین کاری را انجام داده است. ملانیا ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید، روی کمپینی برای مبارزه با آزار و اذیت و قلدر مابی تمرکز کرده است.
او پیشتر نیز با انتقادهایی مواجه شده است آن هم عمدتا توسط افرادی که با توجه به موضع‌ گیری شوهرش در رسانه‌ های اجتماعی او را به ریاکاری متهم می‌ کنند.
سفر ملانیا ترامپ به ایالت جنوبی تگزاس در حالی صورت گرفت که همسر ترامپ در هفته های گذشته به ندرت در انظار عمومی ظاهر شده بود.
کد مطلب: 89189
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *