۰
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵

درخواست ویژه لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان‌های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان‌های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در سیزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین به تشریح وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و مقایسه آن با شرایط سیاسی و اقتصادی ابتدای انقلاب و نقش شهید بهشتی در عبور از آن شرایط پرداخت.
نماینده مردم قم در مجلس در واکنش به برخی شعارهایی که این روزها در اعتراضات عمومی نسبت به سرمایه‌گذاری‌های امنیتی ایران که در برخی از کشورهای دوست انجام می‌شود، گفت: در شعارهایی که داده می‌شود گاهی تلقی می‌شود سرمایه‌گذاری ایران که برای مبارزه با تروریسم در برخی کشورها می‌شود با اهداف دیگری انجام می‌شود و از این رو شعاردهندگان می‌گویند فکری هم برای ما بکنید، این در حالی است که اگر ظرفیت مستشاری و نظامی جمهوری اسلامی ایران که اکنون در برخی کشورهاست، وجود نداشت، فضای آرامش داخلی سرزمینی‌مان تحت تأثیر قرار می‌گرفت.
وی ادامه داد: مسائل امنیتی برای مسئولان نظام یک اصل است. تکفیری‌ها و داعش از کودک تا پیر ما را رافضی می‌دانند و معتقدند باید همه ایرانیان را بکشند. این مسئله در پیام‌هایی که داعش در فضای مجازی منتشر می‌کند به خوبی قابل مشاهد است و آنان برای انجام این جنایت بسیار جدی هستند.
لاریجانی یادآور شد: آرامش داخل سرزمینی ایران نتیجه شکستن کمر داعش در خارج از مرزهای سرزمینی است و نظام با چشم باز این چنین تصمیم گرفت و بنده امیدوارم مسائل با هم خِلط نشود.
وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله اصلاحات اقتصادی در کشور انجام می‌شود و دوران سخت اقتصادی با به کار گرفتن همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور به سلامت پایان خواهد یافت. باید سازوکارهایی به اجرا درآید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری به طبقات ضعیف جامعه فشار نیاید و مجلس دنبال طراحی سازوکارهای قانونی است و امیدوارم مجموعه سیاسی شما به مدد کشور بیاید تا شرایط اقتصادی بهبود یابد.
کد مطلب: 89445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *