۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
رييس پليس فتا خبر داد:

افزايش امنيت فضاي مجازي

ريیس پلیس فتاي ناجا با اشاره به افزایش توان ردیابی و شکار مجرمان اینترنتی در فضای مجازی توسط اين پلیس گفت: هم‌اکنون امنیت در سایه حضور این پلیس در فضای مجازی در حد قابل قبولی افزایش یافته است.
سردار سیدکمال هادیانفر با بیان اینکه توان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در ردیابی بزهکاران اینترنتی افزایش یافته گفت: با توجه به تدابیر فرمانده ناجا اقدامات گسترده‌ای برای گسترش فعالیت‌های پلیس فتا برنامه‌ریزی شده که با مجموع اقدامات انجام شده به جرأت می‌توان گفت که در سایه حضور این پلیس در فضای مجازی امنیت در حد قابل قبولی افزایش داشته است.

ريیس پلیس فتا ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا منجر به کشف و دستگیری مجرم می‌شود که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این میزان افزایش یابد تا مردم اقدامات خود را با رضایت و امنیت خاطر بیشتری در فضای مجازی انجام دهند.

به گفته وي سرمایه اجتماعی مهمترین قدرت پلیس به حساب می‌آید و بنابراين پليس فتا بايد با تمام توان به دنبال ایجاد پوشش قابل قبولی در فضای مجازی باشد تا مردم بیش از بیش به این پلیس تکیه کنند و با اعتماد به آن، قدرت و توان عملکردی این پلیس را افزایش دهند.
کد مطلب: 9570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *