۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۰
نتانیاهو موافقت کرد؛

کاهش بودجه ارتش اسرائیل

ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمادگی کابینه این رژیم را با تصویب برخی طرح های مورد نظر وزیر دارایی خود برای کاهش بودجه کل، از جمله کاهش بودجه نظامی وزارت جنگ را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های فلسطین اشغالی، ˈیووال اشتاینتس وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در دیدار شنبه شب گذشته خود با بنیامین نتانیاهو توانست موافقت وی با کاهش بودجه وزارت جنگ طی سال آینده را جلب کند.

بنابر این گزارش، نتانیاهو نیز با وجود مخالفت های گذشته خود با طرح های مربوط به کاهش بودجه نظامی وزارت جنگ به خاطر ترس از کاهش قدرت نظامی ارتش، بالاخره با طرح پیشنهادی وزیر دارایی برای کاهش ۳ میلیارد شیکلی (۷۷۷ میلیون دلاری) بودجه ارتش موافقت کرد.

رسانه های صهیونیستی تصریح کردند که موضع نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاهش بودجه وزارت جنگ در راستای مقابله با اعلان برگزاری زودهنگام انتخابات سراسری اتخاذ شده است.

این منابع خاطر نشان کردند: از جمله اقدامات مورد نظر برای کاهش بودجه در کابینه نظامی نتانیاهو، باید به کاهش حجم بودجه های تخصصی هر یک از وزارتخانه ها اشاره کرد که در برخی موارد به ۲ میلیارد شیکل نیز می رسد.

اخراج ۲ هزار صهیونیست از کارهای دولتی و کاهش بودجه دیگر کارکنان دولتی از دیگر طرح های مورد نظر در این زمینه است.
کد مطلب: 9762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *