۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۵
مهلت دو هفته‌ای مجلس؛

محیط زیست پاسخگویی کند

نماینده مردم مبارکه گفت که مهلت دو هفته‌ای را برای پاسخگویی سازمان محیط زیست در نظر گرفته‌ایم و در غیر این صورت بحث تحقیق و تفحص را کلید می‌زنیم.
علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه با اشاره به تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست اظهار داشت: متاسفانه سازمان محیط زیست نام برخی از صنایع که آلایندگی دارند را از لیست صنایع آلاینده خارج کرده است.

وی افزود: برخی از این صنایع گاز مازوت تولید می‌کنند و برخی دیگر نیز روغن آسکارول که سرطان زا بود را در صنایع‌شان دارند؛ همچنین برخی صنایع فیلترهایشان را در شب‌ها از کار می‌اندازند که این مسئله باعث آلایندگی هوا می‌شود.

ایرانپور اضافه کرد: حدود ۲ ماه پیش از مسئولان سازمان محیط زیست خواسته بودیم به صورت مستدل اعلام کنند که چرا نام این صنایع را از لیست صنایع الاینده خارج کرده ولی تا کنون گزارشی به ما نرسیده است.

این نماینده اظهار داشت: در حال حاضر این شک و شبهه ایجاد شده که سازمان محیط زیست به جای حل دغدغه‌های مردم و حل مشکلات آلایندگی آب و هوا اقدامات دیگری انجام دهد.

بر همین اساس مهلتی دو هفته‌ای را برای این سازمان در نظر گرفته‌ایم و در صورتی که طی این دو هفته سازمان گزارشش را به صورت مستدل به ما ارائه ندهد،تحقیق و تفحص را آغاز می‌کنیم.
کد مطلب: 9960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *