۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹

هیلاری ؛ تتلو و دیگران!

محمدحسین روانبخش
از وقتی امیر تتلو لیدر اصولگرایان شده و خبر این تحول مهم در دنیا منتشر شده ، هر روز اخبار مختلفی از تغییراتی این چنینی به گوش می رسد .
هیلاری ؛ تتلو و دیگران!
از وقتی امیر تتلو لیدر اصولگرایان شده و خبر این تحول مهم در دنیا منتشر شده ، هر روز اخبار مختلفی از تغییراتی این چنینی به گوش می رسد . جدیدترین این اخبار جاکی از این است که هیلاری کلینتون که در گذشته نیز نسبت به موعظه گری و خدمت در کلیساهای کشورش ابراز تمایل کرده بود بار دیگر در گفتگو با کشیش خود گفته است که خیال دارد به حرفه کشیشیت روی بیاورد و عمر خود را به راهنمایی و موعظه معنوی مردم سپری کند . مگر چه اشکالی دارد ؟! چرا امیر تتلو می تواند ولی هیلاری کلینتون نتواند ؟! بهر حال امیر تتلو هم بعد از دیدار با ابراهیم رئیسی مشغول راهنمایی و موعظه معنوی مردم است ؛ مثلا روسری سر می کند و عکس می اندازد تا نشان دهد که حجاب داشتن اصلا سخت نیست! به این ترتیب می توان گفت که هیلاری دومین کسی است که آرزوی ریاست جمهوری دارد و امیرتتلو رویش تاثیر گذاشته است .
با همه این احوال ، بعضی ها می گویند داستان هیلاری با امیر تتلو فرق دارد و مقایسه هیلاری با امیر تتلو ، دقیق و منطقی نیست . در واقع هیلاری با تتلو فرق چشمگیری دارد ؛ اینکه تتلو رفته بود تا شاید ابراهیم رئیسی را رئیس جمهور کند اما هیلاری ، خودش نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری بوده که بعد از انتخابات متحول شده است . تغییرات در ایران در حد همان تتلو باقی می ماند و زبانم لال ، رویم به در و دیوار ، امکان ندارد نامزدهای شکست خورده در ایران تغییر کنند . برای همین هم هست که یک نفر مثل محمدباقر قالیباف حاضر است سه بار جواب نه محکم از مردم بگیرد و باز هم از الان به فکر انتخابات چهار سال آینده باشد ! فلذا بالاخره ما نفهمیدیم که باید شباهت امیر تتلو را با هیلاری کلینتون مورد تاکید قرار دهیم یا تفاوتهای هیلاری کلینتون را با دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در اقصی نقاط جهان؟!
کد مطلب: 73349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *