۰
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

شاه حسینی و خصلتهای نیک او

ضیاء مصباح
شاه حسینی و خصلتهای نیک او
از نگاه دو چشم فردی کم  -  از شمار خرد هزاران بیش
   انسانی سخت کوش ، پاکدامن و  منزه  از هر گونه آلودگی،  پیرو راستین مصدق ، وطن رخت بر بست . یاد و نام حسین شاه حسینی  جاودانه خواهد ماند.
 شاه حسینی با قامتی بلند و شخصیتی متین ،  امیدوار و استوار پیوسته  رهبری و مشاورت  فعالیت های اجتماعی و مبارزه اصولی در مسیر منافع ملی را عهده دار  بود و همه سیاست پیشگان این ملک و ملت بخوبی با رفتار و دیدگاههای متعادل او آشنایند و اقرار دارند که امید و کوشش در راه پیروزی و غلبه حق بر باطل پیوسته باور و ملاک عمل ماندگار او بود .
چند جلد خاطرات اوبا عنوان 70 سال پایداری  با همت موسسه اطلاعات با کوشش آقای طیرانی چهره فعال مدنی و مساعدت موثرجناب محمود  دعایی مدیر روزنامه، گردآوری و چاپ شده و در دسترس علاقه مندان است .
 در نشریات روزانه ، هفتگی و ماهنامه ها نیز  بسیاری  نظریات و پیشنهادات موثر ، سازنده ،  بدون تخریب و شعار از او بجای مانده است .
 شاه حسینی بحق حسینی وار و در کمال اعتقاد راستین دینی ، با پرهیز از هر گونه خرافات  بسلامت و سادگی زیست و درتمامی عمر نود ساله پر بار و  مفیدش  از اوایل دوران پهلوی دوم  و در 4دهه اخیر بخوبی و با تدبیر بدون کوچکترین تبعیت از احساسات با تعقل کامل، فعالین سیاسی همفکر خود را همراه و هادی بود .
او پیوسته امیدوار به فضل الهی با پشتکار و پیگیری  آرام در بهبود شرایط اجتماعی می کوشید و همیشه بر نقش جوانان تاکید داشت. در رثای این چهره ملی در فرصتهای مناسب باید نوشت و گفت .
 
کد مطلب: 79776
برچسب ها: ضیا مصباح
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *