۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
"مردم سالاری آنلاین" بررسی می کند:

چرا باید احمدی نژاد را تحمل کرد؟!

« جریان فکری احمدی‌نژاد اساس نظام را قبول ندارد اما فعلا باید او را تحمل کرد » ؛ این شاه بیت سخنان ناصر ایمانی نویسنده روزنامه رسالت است ، روزنامه ای که روزگاری در حمایت از احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت ؛ چنان که گویی آن روزها ، احمدی نژاد را مساوی اساس نظام می دانست !
چرا باید احمدی نژاد را تحمل کرد؟!
« جریان فکری احمدی‌نژاد اساس نظام را قبول ندارد اما فعلا باید او را تحمل کرد » ؛ این شاه بیت سخنان ناصر ایمانی نویسنده روزنامه رسالت است ، روزنامه ای که روزگاری در حمایت از احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت ؛ چنان که گویی آن روزها ، احمدی نژاد را مساوی اساس نظام می دانست ! شاید از همین رو است که امروز در کنار اعلام اینکه او نظام را قبول ندارد ، از لزوم تحمل او سخن می گوید . اما موضوع مهمتر این است که نه تنها نویسنده رسالت لازم می داند که احمدی نژاد تحمل شود ، بلکه بسیاری از شخصیت های دیگر هم همین نظر را دارند اما به زبان نمی آورند . حافظه تاریخی مردم پر است از حمایت های عجیب و غریب از احمدی نژاد و مگر می شود به همین آسانی گذشته ها را از ذهن ها پاک کرد ؟!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بیان همه حمایت های غلو آمیز از احمدی نژاد مثنوی هفتاد من خواهد شد اما می توان به مشتی نمونه خروار اشاره کرد و نتیجه گرفت که از نظر خیلی ها حالا حالاها باید احمدی نژاد را تحمل کرد:
1-  امام عصر برای احمدی نژاد دعا می‌کند !
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در سخنانی پس از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 1384  گفت: ديشب‌ يكي‌ از دوستان‌ حاضر در جلسه‌ نقل‌ كرد  قبل‌ از برگزاري‌ مرحلۀ‌ اول‌ انتخابات‌ به‌ محضر يكي‌ از علماي‌ اهواز رسيدم‌. ايشان‌ گفت نگران‌ نباشيد، احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور مي‌شود. ايشان‌ گفته‌ بود كه‌ شخصي‌ شب‌ بيست‌ و سوم‌ ماه‌ رمضان‌ در حال‌ أحياء پيش‌ از نيمۀ‌ شب‌ به‌ خواب‌ مي‌رود. در خواب‌ به‌ او ندا مي‌شود كه‌ بلند شو براي‌ احمدي‌نژاد دعا كن‌، وجود مقدس‌ ولي‌عصر (عج‌) دارند براي‌ احمدي‌نژاد دعا مي‌كنند.
 
2-  انتخاب احمدی نژاد مشحون به کرامت و معجزه بود !
بعد از انتخابات که محمود احمدی نژاد احتمالا به پاس تشکر از حمایت های بی دریغ و عجیب مصباح به دیدار او می رود ، این بار دز حمایت ها از احمدی نژاد بالاتر رفته بود . مصباح خطاب به احمدی نژاد گفت: خداي‌ متعال‌ را شاكريم‌ كه‌ زمينۀ‌ انتخاب‌ چنين‌ شخصيتي‌ براي‌ اين‌ دورۀ‌ خاص‌ از انقلاب‌ را فراهم‌ كرد و آيندگان‌ به‌ اين‌ نتيجه‌ خواهند رسيد كه‌ انتخاب‌، مشحون‌ به‌ كرامات‌ و معجزات‌ بود و از اين‌ رو توفيق‌ شكر اين‌ نعمت‌ را از خداوند خواستاريم‌. عنايات‌ حضرت‌ ولي‌عصر(عج‌) يار ملت‌ ايران‌ بود كه‌ به‌ چنين‌ موفقيتي‌ دست‌ يافت‌ و تلقي‌ ما اين‌ است‌ كه‌ اين‌ نفخۀ‌ الهي‌ كه‌ در اين‌ زمان‌ در جامعۀ‌ ما دميده‌ شده‌ و آثارش‌ در علاقۀ‌ بيشتر مردم‌ به‌ دين‌ و انديشه‌هاي‌ اسلامي‌ ظهور يافته‌، مرتبه‌اي‌ از مراتب‌ چيزي‌ است‌ كه‌ در زمان‌ پيامبر اسلام(ص) تحقق‌ پيدا كرد و ان‌شاءالله مرتبۀ‌ كاملش‌ در زمان‌ ظهور حضرت‌ ولي‌عصر(عج‌) تحقق‌ خواهد يافت.
 
3-  احمدی نژاد آبروی اسلام است ؛ نامه اش هم الهام است !
اردیبهشت 1385 بعد از اینکه احمدی نژاد نامه ای به بوش رئیس جمهور آمریکا نوشت ، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس فعلی مجلس خبرگان در خطبه های نماز جمعه نامه احمدی نژاد را «الهام» دانست و گفت:   اين مرد (احمدي‌نژاد) واقعا مردي شجاع،‌ متدين و مقتدر است كه به حرف خود ايمان دارد. اين مرد آبروي مملكت و اسلام است....همانطور كه گفتم اين نامه الهام است و خداوند لطف دارد و مي‌خواهد قدرت اين مملكت را زياد كند و به اين نحو الهام مي‌كند. در داخل و خارج كجا چنين نامه‌اي نوشته شده است كه اينگونه همه را مبهوت كرده باشد. به نظر من بايد از اين مرد تقدير كرد.
 
4-  احمدی نژاد پیامبر بود اگر...
محمدرضا رحیمی در سال 85 زمانی که رييس ديوان محاسبات كشوربود در سخنانی با بیان این موضوع که دولت آنقدر پاک است که احتیاج به محاسبه دیوان محاسبات ندارد ، در توصیف احمدی نژاد گفت: در سوريه يکي از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پيامبر، پيامبري ديگر بيايد، آن احمدي نژاد بود.
رحیمی بعدها معاون اول رئیس جمهور شد و در یکی از انتخابات ها بین 170 کاندیدای اصولگرا پول تقسیم کرد که البته هیچ گاه نام آن افراد فاش نشد ولی همه آنها از برکات سخنان غلو آمیز رحیمی در حق احمدی نژاد مستفیض شدند!
 
5-  احمدی نژاد مثل همه پیامبران با مشکلاتی روبرو شد!
محمدعلی رامین از نزدیکان محمود احمدی نژاد ، در دی ماه 1387 گفت: احمدی نژاد مانند همه پیامبران با مشکلاتی روبه رو شد و سیل جوک های اراذل و اوباش به سمت او روانه شد. هدف تمام پیامبران این است که برای عدالت و قسط قیام کنند.
البته رامین در اسفند ماه سال گذشته بدون اینکه مغزش دچار تناقض شود، رئیس سابقش را که مثل همه پیامبران با مشکلات روبرو شده بود، یکی از «سه دلقک بهاری » خواند!
6-  احمدی نژاد  معجزه هزاره سوم است که با امام زمان رجعت می کند!
فاطمه رجبی از فعالان تندروی اصولگرا که انتشار مطالب ناروایش درباره هاشمی ، کروبی و خاتمی با اعتراض پدرش مواجه شد ، کتابی نوشت با عنوان «احمدی نژاد ، معجزه هزاره سوم » که از شدت غلو آمیز بودن ،  چندین بار تجدید چاپ شد . همسر فاطمه رجبی ، غلامحسین الهام از نزدیکان احمدی نژاد بود که پس از پایان دولت احمدی نژاد اعلام کرد : انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی‌نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود !
 
کد مطلب: 77308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *