۰
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۷

اپرای عروسکی "عشق" به روایت تصویر

اپرای عروسکی عشق دهمین اثر از گروه اپرای عروسکی "آران" به سرپرستی، نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از یکشنبه 25 فروردین ماه الی 6 اردیبهشت در سالن فردوسی ساعت 19:30 اجراهای عموم خود را مجدد در قالب برنامه رپرتوار آغاز میکند.
اپرای عروسکی عشق براساس داستان شیخ صنعان عطار نیشابوری به مدت دوازده اجرا روی صحنه می رود.همچنین پیش فروش اینترنتی این اپرا از امروز دوشنبه19 فروردین ساعت 14 در سایت تیوال آغاز میشود.
شورای کریمی آهنگساز و آواگرانی چون داود آزاد ،روشنک کی منش،رهام خورشیدوند،سینا سازگاری،محمد رضا موسوی و حسین پیرحیاتی و بیش از چهارده آواگر دیگر نقشهای متعدد این اپرا را ایفا کرده اند. علی پاکدست،مریم اقبالی،علی ابوالخیریان و قاسم رحمتی دستیاران این اپرا هستند و گروهی سی نفره، بازی دهندگان و صحنه یاران این اثر را تشکیل داده اند.
گروه تئاتر عروسکی "آران" به دعوت جشنواره "سیبی یو" رومانی، اپرای عروسکی خیام را در این جشنواره اجرا خواهد کرد.این گروه در سال1398 و پس از 15 سال فعالیت و براساس یک برنامه بلند مدت در زادروز شاعران بلندآوازه ایران زمین آثاری از آنان یا روایتی از زندگی قلل شعر و اندیشه ایرانی فردوسی،سعدی،مولوی،حافظ و خیام را به اجرا درخواهد آورد.
عکسها: مردم سالاری آنلاین
 
کد مطلب: 105836
برچسب ها: اپرای عروسکی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *