۰
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
دبیرکل حزب مردم سالاری در مراسم تشییع پیکر دکتر اسماعیل جبارزاده:

دکتر جبار‌زاده انسانی خلوق، مهربان، فداکار و محبوب همه جریان‌های سیاسی کشور بود

خدمات ایشان در دولت یازدهم به توسعه سیاسی و احزاب کشور فراموش‌ناشدنی است
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد دکتر اسماعیل جبار‌زاده صبح جمعه 29 بهمن ماه از مقابل ساختمان وزارت کشور با حضور جمع زیادی از فعالان سیاسی، دوستان، آشنایان و خانواده ایشان برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد دکتر اسماعیل جبار‌زاده صبح جمعه 29 بهمن ماه از مقابل ساختمان وزارت کشور با حضور جمع زیادی از فعالان سیاسی، دوستان، آشنایان و خانواده ایشان برگزار شد.
به گزارش مردم‌سالاری آنلاین در این مراسم دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری طی سخنان کوتاهی از خدمات ارزنده دکتر اسماعیل جبار‌زاده تجلیل کرد و ایشان را مصداق مردان الهی دانست که به عهد و پیمان الهی خویش استوار باقی ماندند.
وی با اشاره به چهار دوره نمایندگی دکتر جبار‌زاده از خطه غیورپرور تبریز در مجلس شورای اسلامی و سابقه چندین سال استانداری ایشان در استان آذربایجان شرقی، درگذشت ناباورانه این عزیز از دست رفته را به مردم آذربایجان و نمایندگان ادوار تسلیت گفت.
رئیس کمیته روابط بین‌الملل خانه احزاب ایران از خدمات صادقانه دکتر جبارزاده در دولت یازدهم  نسبت به توسعه سیاسی کشور و احزاب و مراکز مردم‌نهاد یاد کرد و این خدمات را فراموش‌ناشدنی دانست.
وی با بیان این که دکتر جبار‌زاده در بین همه جریانات سیاسی کشور محبوبیت داشت دلیل آن را  تواضع، مهربانی فداکاری به یاد ماندنی ایشان دانست و مصیبت وارده را به خانواده مکرم و بستگان و آشنایان و اعضای حزب کارگزاران تسلیت گفت.
دکتر کواکبیان در پایان با آرزوی علو درجات ایشان در ماه پرفیض رجب اظهار امیدواری کرد که راه خدمتگزاری صادقانه ایشان الگوی همه کسانی باشد که زمام امور مردم را بر عهده دارند.
شایان ذکر است در مراسم تشییع پیکر دکتر جبارزاده علاوه بر خویشاوندان و بستگان ایشان، جمع زیادی از مردم آذربایجان و نمایندگان ادوار و شخصیت‌های سیاسی اجتماعی همچون اسحاق جهانگیری، مجید انصاری، محمدباقر نوبخت، رحمانی فضلی، سردار ذوالفقاری، عادل آذر، مهرعلیزاده، محمدرضا تابش، خیرآبادی، سید‌حسین مرعشی، ید‌الله طاهرنژاد، خانجانی، حشمتیان و جمعی از روحانیون و... حضور داشتند که پس از مراسم تشییع و ادای احترام از سوی گروه مارش نظامی پیکر ایشان به سمت بهشت زهرا‌(س) منتقل و در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.
کد مطلب: 161217
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *