۲
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱

درخواست تجمع انجمن دفاتر گردشگری تهران

انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران طی نامه ای به وزیر کشور، خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع آرام شدند.
انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران طی نامه ای به وزیر کشور، خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع آرام شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در نامه انجمن خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور، که به امضای رضا اباذری رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران رسیده، اعتراض به وضعیت شغلی اسفناک دفاتر خدمات مسافرتی که منجر به بیکاری تعداد زیادی از جوانان متخصص و نیروی انشانی شاغل در این دفاتر شده، فقدان توانایی و اراده لازم در مدیران عالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دخالت، تهدید و تحدیدهای مستمر معاونت گردشگری در امور تشکل های صنفی بخش خصوصی، و عدم تفویض اختیارات قابل واگذاری به تشکل های تخصصی قانونی از جمله دلایل درخواست برگزاری تجمع اعتراضی اعلام شده است.
در این نامه از وزیر کشور درخواست شده مطابق اصل 27 قانون اساسی مبنی بر تشکیل اجتماعات، اجازه برگزاری این تجمع را در ساعت 10 صبح روز سوم شهریورماه 97 در روبروی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یا روبروی مجلس شورای اسلامی صادر کند.
تصویر نامه را که در اختیار مردم سالاری آنلاین قرار گرفته می توانید ببینید:    
 
 
کد مطلب: 92361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *