۰
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
جزییات سانحه برای خودروی وزارت رفاه در گلستان

درگذشت مدیرعامل تأمین اجتماعی و معاون او در تصادف رانندگی

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز (پنجشنبه) دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.
خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز (پنجشنبه) دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی  جان خود را از دست دادند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است. بر این اساس یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز حامل مسئولان با کامیون حامل سوخت تصادف کرد که  پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا شدند و سه تن دیگر به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند. البته گویا به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان منتقل شدند.
دکتر سید تقی نوربخش متولد ١٣٣٩ در قائن عضو هیئت مدیره و قائم مقامِ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بین سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰، قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی بین سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴، رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران و رئیس سازمان تأمین اجتماعی در دولت یازدهم بود. او در شهریور ۱۳۹۲ طی حکمی از سوی علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شد.
عبدالرحمن تاج‌الدین خوزانی نیز زادهٔ ۱۳۳۴ در اصفهان، نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اصفهان در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود. وی به مدت پنج سال معاون پارلمانی تامین اجتماعی بود.
مردم سالاری آنلاین درگذشت این دو عزیز را تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آنان صبر و بردباری آرزو می کند.

 
کد مطلب: 97473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *