مردم سالاری آنلاين 27 شهريور 1400 ساعت 14:51 https://www.mardomsalari.ir/news/155966/قدرت-اولین-تأثیرگذاری-برندسازی -------------------------------------------------- عنوان : قدرت اولین تأثیرگذاری در برندسازی -------------------------------------------------- متن : به نظر می رسد که تقریباً از دوران کودکی ، اهمیت اولین تأثیرات در ما دخیل است.دلیل برای این وجود دارد؛ بسیاری از مطالعات نشان داده اند که انسانها در چند ثانیه اول با دیدن یک شخص یا چیزی قضاوت می کنند.حتی بدتر از این واقعیت این است که یک نبرد سخت برای غلبه بر این اولین برداشت هایی است که مردم ایجاد کرده اند. نباید تعجب کرد که برداشت های اولیه در برندسازی محوری هستند . اگر شما خط تولید و چاپ دیجیتال خود را تبلیغ می کنید و می خواهید آن را به خوبی مارک کنید ، باید جنبه هایی را که تأثیر اولیه خوب و ماندگار بر روی دیگران می گذارد ، بیاموزید. در این مقاله ، ما دقیقاً این را یاد می گیریم. چرا اولین برداشت در مارک تجاری اهمیت دارد؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برداشتهای اول از همه مهمتر است زیرا غلبه بر آنها دشوار است.این می تواند نحوه درک مشتریان از محصول شما را تعیین کند.طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه علم و صنعت میسوری و تیم سئو سایت آنها انجام شده است ، کمتر از 0.2 ثانیه طول می کشد تا یک بازدید کننده نظر خود را در مورد یک نام تجاری بر اساس وب سایت یا صفحه فرود خود اعلام کند .حتی نگران کننده تر این واقعیت است که 83 درصد از مارک ها تأثیری مثبت نداشته اند. اگر مشتری مارک تجاری را برای مثال ارزان می داند ، حتی اگر مقدار قابل توجهی پول خرج کرده اید ، خلاص شدن از شر این برچسب از ذهن او دشوار خواهد بود.وقتی مشتریان به یک محصول نگاه می کنند ، ناخودآگاه با بسیاری از چیزها بازی می کنند. اولین برداشت- نقل قول به طور کلی ، شما سعی می کنید دو نوع افراد را هدف قرار دهید تا اولین تأثیر را در آنها ایجاد کنید: 1 - فردی که از مشکل و راه حل بی خبر است 2- شخصی که از مشکل آگاه است و به دنبال راه حلی است به طور معمول ، برای گروه اول ، باید شخص را از مشکل آگاه کرده و راه حل خود را برای آن ارائه دهید. یک فرد از گروه دوم می تواند آگهی را تماشا کرده و سپس به صفحه فرود بروید ، جایی که لحن مکالمه بیشتری ایجاد می شود.شما باید آشنایی آنها را در مورد موضوع با آنها ایجاد کرده و دعوت به عمل کنید .به احتمال زیاد این امر به یک رهبری قابل توجه تبدیل می شود.برای مثال در یک سایت گردشگری ابتدا راجب استانبول صحبت کنید سپس او را به رزرو تور استانبول هدایت کنید   کیفیت کیفیت نام تجاری شما برای موفقیت شما ضروری است.یکی از م موثرترین انواع رسانه ای که در برندسازی استفاده می شود تصاویر است.دلیل خوبی برای این امر وجود دارد زیرا تخمین زده می شود که تصاویر 60 هزار بار سریعتر از متن در مغز پردازش می شوند.از آنجا که تصاویر برند خیلی سریع پردازش می شوند ، بنابراین منجر به شکل گیری اولین تصورات سریع می شود ، باید عکس های با کیفیت بالا را در مارک تجاری خود قرار دهید.در حالت ایده آل ، شما باید یک عکاس حرفه ای یا یک آژانس خدمات طراحی گرافیکی خوب استخدام کنید که می داند آنها چه کار می کنند.اگر این فراتر از محدوده بودجه شما نیست ، باید اطمینان حاصل کنید که تصاویری که در مارک تجاری خود وارد می کنید توسط یک دوربین با کیفیت بالا گرفته شده است.اگر بدترین حالت بدتر شد ، عکس های موجود نیز راه حلی مناسب برای دستیابی به تصاویر با کیفیت مناسب هستند.نوع رایج تجاری بعدی شامل کپی است .کپی" متنی است که در مارک تجاری شما وجود دارد.بسیار مهم است زیرا شما باید یک کپی با کیفیت بالا بنویسید تا مطمئن شوید که یک نام تجاری به عنوان یک منبع معتبر و منبع قابل اعتماد شناخته می شود. کلمات شما موفقیت برند شما را به همراه دارد. اطمینان حاصل کنید که زبانی که استفاده می کنید با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.همچنین استفاده از فونت های سفارشی که با لحن کلی مارک تجاری شما مطابقت دارد می تواند مفید باشد.اثبات اجتماعی در برندسازی بسیار مهم است.در حقیقت ، مشخص شده است که 61 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول ، نظرات آنها را می خوانند.امروزه نظرات ، توصیفات و تأییدها برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد.داشتن صفحه ای در وب سایت شما که در آن تمام توصیفات عالی که دریافت کرده اید را توضیح دهد می تواند ایده خوبی باشد.تأییدیه در وب سایت شما که توسط شرکت های بزرگ تأیید شده است ، راه دیگری برای نشان دادن اثبات اجتماعی بالا به مشتریان بالقوه است. مشتریان فکر خواهند کرد که اگر مارک های بزرگ این مارک خاص را تأیید کرده اند ، پس چرا نباید این کار را انجام دهند؟تأییدها تأثیر بسزایی در ایجاد اولین تأثیر مثبت دارد. حضار مخاطب وقتی هر مارکی را می بیند ، سوالات غریزی زیادی دارد.با نگاهی به گذشته ، به ویژه کسانی که در گروه اول هستند و از مشکل و راه حل آن آگاه نیستند ، سوالات زیادی در مورد نام تجاری شما مطرح خواهد شد.هنگام انتخاب نام تجاری خود به این گروه ، باید در مورد اینکه چرا باید توسط آنها مشکل جدی گرفته شود ، کاملاً شفاف سازی کنید.اگر به اندازه کافی خوب توضیح ندهید و مشکل را در وهله اول آشکار نکنید ، در این صورت مخاطب را گیج کرده و برداشت اولیه منفی ایجاد می کند.سوال بعدی که مخاطبان شما می پرسند این است که آیا محصول یا خدماتی که ارائه می دهید معتبر است یا خیر.حقیقت این است که کلاهبرداری های زیادی وجود دارد ، به ویژه در اینترنت.شما باید اصالت خود را تأیید کنید. اصالت-مارک تجاری در اینجا است که ارائه توصیه نامه هایی که قبلاً ذکر کردیم مفید است.برای آن دسته از مخاطبان که گروه دوم را تشکیل می دهند ، باید تصویری حرفه ای از خود ارائه دهید.از آنجا که آنها از مشکل آگاه خواهند بود ، لازم نیست که نگران ارائه موضوع به صورت کامل باشید.برای این بخش از مخاطبان خود ، باید تصویری حرفه ای از خود ارائه دهید و توضیح دهید که چگونه هویت نام تجاری شما دارای همه چیزهایی است که آنها به عنوان راه حلی برای معمای آنها نیاز دارند. ظاهر ظاهر نام تجاری شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.مطالعات زیادی در مورد تعیین موفقیت یک برند بر اساس طراحی آن انجام شده است.در تحقیقی که توسط استنفورد انجام شد مشخص شد که اکثر کاربران بر اساس اعتبار نام تجاری یک سازمان درباره اعتبار آن قضاوت می کنند.بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که فردی با مهارت های تخصصی در طراحی را استخدام می کنید .به عنوان مثال ، هنگام طراحی یک صفحه وب برای نام تجاری خود ، بسیار مهم است که همه چیز با فراخوان عمل هماهنگ باشد.عناصر دیگری از طراحی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.نحوه طراحی برند شما بستگی به مخاطب هدف شما دارد.اگر برای مثال یک سرویس حرفه ای ارائه می دهید ، باید یک مارک تجاری مرتب و زیبا ایجاد کنید.شما می خواهید تصویری از سازماندهی و نظم ایجاد کنید.اگر از طرف دیگر ، به دنبال چیزی سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید ، باید به دنبال استفاده از طیف گسترده ای از رنگ های متفاوت و متضاد و تصاویر جذاب باشید. اولین برداشت شما را چه می کند ایجاد فرمول مناسب برای ایجاد اولین تأثیر مثبت مزایای زیادی را به شما می دهد. در مرحله اول ، ارتباط با مشتری را فراهم می کند.نکته اصلی در برداشت اول این است که از مشتری واکنش احساسی بخواهید - البته یک واکنش مثبت!با این واکنش احساسی ، مشتری می تواند حتی بدون خرید محصول شما به برند دلبسته شود.بیشتر وفاداری به نام تجاری از طریق ایجاد تأثیر خوب از طریق نام تجاری شما ایجاد می شود.بسته به نوع طراحی که اجرا می کنید ، می تواند به شما در برجسته شدن کمک کند.اگر به دنبال راهی خلاقانه برای تشخیص خود از رقبای بازار خود هستید ، می توانید این کار را از طریق طراحی برند خود انجام دهید .منحصر به فرد بودن طراحی شما بدون شک اولین تأثیر را در ذهن مخاطب شما به جا می گذارد ، زیرا آنها تحت تأثیر توانایی شما در جداسازی خود از کاری که اکثر رقبای شما انجام می دهند ، قرار خواهند گرفت.ناگفته نماند ، اما ایجاد اولین تاثیر خوب از طریق نام تجاری خوب ، تجارت شما را نیز به میزان قابل توجهی تقویت می کند. نام تجاری خوب-اولین-برداشت بسیاری از تحلیلگران تجاری می گویند که طرح ها یا وب سایت های قدیمی از کسانی که همیشه در بازی خود هستند ، عقب می افتند و سعی می کنند بهترین طرح ها را برای جذب بازار هدف خود ایجاد کنند.در مطالعه ای در سال 2005 ، چندین شرکت در FTSE 100 مورد مطالعه قرار گرفتند.آنهایی که بر مارک و طراحی تأکید دارند ، از کل شاخص بازار FTSE 100 تا 200 درصد بهتر عمل کردند.مارک تجاری خوب همچنین به شما کمک می کند تا با هدف خاصی که در آن فعالیت می کنید ارتباط برقرار کنید.این می تواند حیاتی باشد.اگر مشتریان برند شما را مترادف با بخش خاصی می دانند ، بدین معناست که شما کنترل قوی تری بر بازار هدف خود دارید.در بازاریابی ، این می تواند به شما کمک کند تا سریعاً رقبا را کنار بگذارید.