۲
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹
دبیرکل حزب مردم سالاری در همایش امتداد امید در آمل:

عده ای از هشدارهای رهبری در برجام سواستفاده می کنند

دبیرکل حزب مردم سالاری در حاشیه همایش امتداد امید و سومين سالروز ایجاد سايت تحليلي و خبري نگاه مازندران در آمل با اشاره به روند رسیدگی به قانون مطبوعات و اینکه چرا تاکنون درمجلس رسیدگی نشده است؛ گفت: اصلاح قانون احزاب، قانون مطبوعات، قانون انتخابات شوراها و قانون شهروندی از موارد مهمی است که تلاش داریم در مجلس دهم آن را به سرانجام خوبی برسانیم .
عده ای از هشدارهای رهبری در برجام سواستفاده می کنند
دبیرکل حزب مردم سالاری در حاشیه همایش امتداد امید و سومين سالروز ایجاد سايت تحليلي و خبري نگاه مازندران در آمل با اشاره به روند رسیدگی به قانون مطبوعات و اینکه چرا تاکنون درمجلس رسیدگی نشده است؛ گفت: اصلاح قانون احزاب، قانون مطبوعات، قانون انتخابات شوراها و قانون شهروندی از موارد مهمی است که تلاش داریم در مجلس دهم آن را به سرانجام خوبی برسانیم .

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص تشکیل فراکسیون دیپلماسی نیز گفت: هم اکنون نمایندگان مجلس در تعطیلات دوره ای و رسیدگی به حوزه های انتخابیه خود هستند و بعد از پایان تعطیلات مجلس، راه اندازی این فراکسیون پیگیری می شود.

کواکبیان ادامه داد: درمورد اصلاح قانون احزاب نیز دراین دوره بسیار پیگیر هدفمند کردن احزاب در کشور هستیم و معتقدیم به رغم وجود احزاب زیاد در کشور، تعداد زیادی از آنها حتی نشست های سالانه حزب، دفتر و شاخص هایی مثل رسانه را ندارند و امکاناتی نیز به آنان تعلق نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین سه شنبه شب در همایش امتداد امید در آمل با انتقاد از برخی منتقدان برجام گفت: اینکه اکنون عده ای در کشور بر این تصور و باور هستند که برجام نتیجه ای نداشته ، سوء برداشت به خاطر منافع شخصی است.

کواکبیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام حسن نیت داشته و به همه تعهداتش پایبند بوده است ، افزود : اگر آمریکایی ها بدعهدی کنند یا بخواهند فکر این اقدام را نیز داشته باشند، ما به نقطه آغاز و سرخط خودمان برخواهیم گشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم گیری نهایی درباره برجام در نهایت با رهبری نظام است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

مصطفی کواکبیان سه‌شنبه‌شب در همایش امتداد اميد در آمل افزود: دولت روحانی در دولت ۱۲ رقیب نخواهد داشت مگر اینکه خودش رقیب خودش شود و اگر در آینده عملکرد مناسبی نداشته باشیم از رقبا عقب خواهیم افتاد.

وی بابیان اینکه امروز سومین سال دولت امید به پایان رسید و چه‌کار کنیم تا این امید در دل مردم جاودان بماند افزود: اگر بخواهیم دولت تداوم داشته باشد بايد همه با هم همدل باشيم و دولت هم عظم خود را بنا كند تا مشكلات و معضلات حل شود وموانع بر طرف شود در چنين شرايطي قطعاً شاهد جریان عوام فريب و پوپوليست نخواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد برجام تصریح کرد: اگر دولت آمریکا بدعهدی کرد به خودش مربوط است دولت ما به عهد خود وفا كرد و ما حداقل هفت قطعنامه را در اين مدت برطرف کردیم و دولت باید برجام را جدی بگیرد و خوشبختانه شاهد اين هستيم كه تا حد زيادي در اين مهم دولت نتیجه گرفت.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری، تیم مذاکره‌کننده این دولت را جزو بهترین‌ها دانست و به موجبات دلگرمی مردم از این دولت اشاره کرد و درباره تغییرات در کابینه تصریح کرد: متاسفانه ما احزاب را جدی نمی‌گیریم درحالی‌که بعضی از احزاب، کنگره، دفتر و شاخص‌هایی مثل رسانه ندارند و امکاناتی نیز به آنان تعلق نگرفته است.

کواکبیان در بحث میثاق نامه امید بابیان اینکه ۱۵۸ نفر آن امضاء کردند ولی فقط ۱۰۳ رأی آوردیم تصریح کرد: باید در مقوله اقتصاد و معیشت، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و تولیدات داخلی را حمایت کنیم..

رئیس خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: برای اینکه دولت یازدهم بخواهد تداوم داشته باشد باید طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار را جدی بگیرد، همچنین در فساد مالی دچار مشکلات زیادی هستیم.

نماینده مردم تهران درباره فیش‌های نجومی گفت: سخنگوی قوه قضائیه و بازرسی کل کشور اعلام کرد همه ما غافل بودیم و این نشان می‌دهد که سیستم بانکی باید اصلاح شود.

کواکبیان همچنین بر لزوم حمایت از نخبگان تأکید کرد و گفت: باید نخبگان کشور را جدی بگیریم و قول‌هایی که به آن‌ها می‌دهیم را عمل کنیم و منشور حقوق شهروندی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: پاشنه دولت باید بر اساس اطلاع‌رسانی باشد و معتقدم باید قدرشناس رسانه‌ها باشیم و دولت حتماً باید اطلاع‌رسانی را جدی بگیرد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: بارها گفتیم رقبا در اتاق فکر نقشه می‌کشند و کارشان تخریب است و دولت یازدهم باید به فکر خودش باشد و نظام حزبی را مستقر کند و تا بتوانیم احزاب کمتر و کاملی داشته باشيم
کد مطلب: 59068
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *