۰
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱

رونالدو از ثبت لحظات در ۲۰۱۸ می‌گوید

ستاره پرتغالی یوونتوس از لحظات تلخ و شیرین خود در سال ۲۰۱۸ سخن به میان آورد.
ستاره پرتغالی یوونتوس از لحظات تلخ و شیرین خود در سال ۲۰۱۸ سخن به میان آورد.
به گزارش ایسنا، به نقل از کالچیو میرکاتو، سال ۲۰۱۸ برای کریستیانو رونالدو آبستن حوادث زیادی بود. این ستاره پرتغالی در ۲۰۱۸ توانست با رئال مادرید سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد هم‌چنان که از رئال جدا شد و متهم به تجاوز جنسی هم شد.
رونالدو درباره بهترین و سخت‌ترین لحظات خود در ۲۰۱۸ گفت: باید اعتراف کنم که بهترین لحظه من در سال ۲۰۱۸ بالا بردن سومین جام پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا بود. البته باید این را بگویم که لحظه ورودم به یوونتوس هم بسیار زیبا و خوشحال کننده بود، چرا که برخورد بسیار خوبی با من داشتند.
او ادامه داد: وقتی فوتبال بازی می کنم بسیار شور و هیجان دارم. می‌خواهم روز به روز بهتر شوم. هنوز هم می‌توانم به بهترین نحو تمرین کنم. می‌خواهم بازهم جام به دست آورم.
این ستاره پرتغالی یووه در بخش دیگری از سخنانش، اضافه کرد: من انسان منافقی نیستم و نمی‌توانم انکار کنم که به کسب جوایز فردی علاقه دارم. ناراحت شدم وقتی نتوانستم توپ طلا را به دست آورم اما دنیا برای من تمام نشده است و دوباره از نو شروع می‌کنم. به کسانی که رای دادند احترام می‌گذارم اما آمار و ارقام همه چیز را به خوبی نشان می‌دهد.
ستاره پرتغالی یووه در پایان درباره روزهای سخت خود سخن به میان آورد و گفت: متهم شدن من به تجاوز جنسی لحظات سختی را رقم زد و باعث شد تا خانواده‌ام هم تحت تاثیر چنین اخباری قرار گیرند اما آنها هم به خوبی می‌دانستند که چنین اخباری صحت ندارد. من آرامش خود را حفظ کردم، چرا که اطمینان داشتم همه چیز خوب خواهد شد.
کد مطلب: 100198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *