۰
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶

نقاط مثبت و منفی مارموز از نگاه مطهری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به فیلم سینمایی «مارموز» گفت: این اثر انتقادی از برخی روش‌های گذشته بود و نشان داد که برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده‌اند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به فیلم سینمایی «مارموز» گفت: این اثر انتقادی از برخی روش‌های گذشته بود و نشان داد که برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده‌اند.
به گزارش ایلنا، علی مطهری که روز سه شنبه ۱۱ دی‌ماه با حضور نمایندگان مجلس و خانواده‌های آنها به تماشای اثر جدید کمال تبریزی نشست، در خصوص این فیلم گفت: فیلم «مارموز» انتقاد از برخی روش‌های گذشته بود و اینکه برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده است.
وی ادامه داد: فیلم نقاط مثبت و منفی داشت و بعضی صحنه‌های فیلم جذاب بود و نمایش چنین فیلم‌هایی که در جامعه نشاط ایجاد می‌کند، مثبت است.
مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس نیز با مثبت ارزیابی کردن نمایش این فیلم برای نمایندگان مجلس، گفت: فیلم «مارموز» فیلم سخت و اثر خاصی است و مانند حرکت کردن بر روی مرزهایی است که نقاط مثبت و منفی دارد.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان و خانواده‌های آنها که در نمایش ویژه این فیلم حضور داشتند، فیلم را تقریبا پسندیدند و با بسیاری از صحنه‌های فیلم خندیدند. البته در بین تماشاگران، هم واکنش مثبت وجود داشت و هم واکنش منفی.
کیایی افزود: همانطور که گفتم «مارموز» فیلم سختی است و شوخی کردن در عالم سیاست در فیلم بسیار مشکل است اما این فیلم پیام‌های مثبتی داشت.
جوادنوروزبیگی تهیه کننده فیلم هم به نمایندگی از سازندگان اثر با تشکر از نمایندگان و خانواده‌های آنها که در این اکران حضور داشتند گفت: این اکران برای ما بسیار خاص بود و خوشحالیم که شما به تماشای این فیلم نشستید. خوشحالیم که شما هم مانند مخاطبان فیلم در سالن‌های سینما از شوخی‌های فیلم خندیدید. ما در این اثر واقعیت‌ها را گفتیم و هدف ما از ساخت آن تلنگر زدن است و اینکه نشان دهیم می‌توان حرف مردم را بیان کرد.
کد مطلب: 100295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *