۰
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی گزارش دادند که دهها شهرک نشین صهیونیست در اقدامی هتاکانه و تحت حفاظت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که دهها شهرک نشین صهیونیست در اقدامی هتاکانه و تحت حفاظت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، شهرک نشینان صهیونیست از قسمت 'باب المغاربه' وارد محوطه و صحن های مسجدالاقصی شده و در حالی که در حلقه حمایتی نظامیان صهیونیست قرار داشتند، به اقدامات تحریک آمیز پرداختند.
باب المغاربه یکی از دروازه های ورودی مسجدالاقصی است که 'باب البراق' و' باب النبی' نیز نامیده می شود.
تعرض شهرک‌ نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به امری روزمره تبدیل شده و رژیم صهیونیستی سعی دارد با این کار زمینه را برای تسلط کامل بر این مسجد و یهودی سازی آن فراهم آورد.
تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی به حدی رسیده که حتی مقامات رژیم صهیونیستی نیز در این تعرض ها شرکت دارند. 'اوری آریل' وزیر کشاورزی رژیم اشغالگر قدس در آبانماه به همراه شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
مسئول اطلاع‌ رسانی اداره اوقاف قدس در خصوص تعرض های شهرک نشینان صهیونیست در سال گذشته میلادی به خبرگزاری آناتولی گفت: بر اساس اطلاعات اولیه طی سال 2018 بیش از 29 هزار و900 شهرک‌ نشین صهیونیست به محوطه مسجد الاقصی یورش برده و موجب هتک حرمت این مکان مقدس مسلمانان شدند.
وی افزود: در سال 2017 نیز حدود 25 هزار و 600 شهرک‌نشین صهیونیست به این مکان مقدس تعرض کردند.
کد مطلب: 100310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *